Smaka på sperman.

Status
Stängd för vidare inlägg.

runkgalen79

Ny medlem
Kön
Man
kan ju säga med en gång att jag inte tycker illa om smaken av min egen sats.
började spruta loss på grejer som möbler och smörgåsar, och pricka munnen när jag va 14. tyckte det kändes förbjudet men blev askåt på det.
idag kan jag suga mej själv och eftersom jag kommer en hel del så brukar jag försöka svälja så mycket jag kan... försatsen är cool att slicka av fingrarna när man runkar hehe

jerkin off is a lifestyle! do it always and everywhere!
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Jag kan inte suga av mej själv än men med ökad vighet så. Men träffat munnen har jag och undra vad det är som gör att det blir så sträft i svalget när man svalt? Nån idè?
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Nu har jag smakat riktigt på satsen. Lite inderligt men helt okej: Tänkte först att ta allt men det fixade jag inte men lite smakade jag på.[^]

Keep on going!!
 

1986

Medlem
Kön
Man
Jag skulle vilja kunna suga av mig själv, man vill ju veta hur det är, men jag når inte... är väl för tjock, måste nog börja banta:p

Jag smakade på min egen sperma "på riktigt" förra veckan, tidigare har jag bara smakat lite, men nu så sprutade jag en kaskad rakt i munnen, fast det var inte vad jag hade hoppats. Det smakade väldigt underligt och inte så gott...
 

rakadkuk

Ny medlem
Kön
Man
såklart att man måste prova att smaka på det.. man vill ju att tjejen ska ta det i munnen. då måste man ju veta hur det smakar..
 

avalon

Medlem
Kön
Man
Vad är en snowball? en klump med sagge som tjejen föröver till killens mun...?
jag hade nog tamefan spyt....
*kram* kate

Avalon
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
Man bör väl kanske inte anta att tjejen skall svälja om man själv inte klarar av sin egen "smak". Samma sak med analsex, inte i helvete skall man väl förvänta sig att få köra upp den där bak om man inte skulle vara beredd för det själv. Angående sperma, Avalon har rätt, det där med snowball lät fan äcklingt...
 

avalon

Medlem
Kön
Man
Håller fullständig med skydancer.......så som du gör mot andra...blir du själv bahandlad....
Om jag ska få nåt upp där bak så tycker jag att då kan väll killen pröva det oxå....

lika barn leka bäst...

*kram till er alla*

009

Avalon
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
Kan tillägga, har inte direkt något emot min "egen" smak. Inte något jag tänder på, men absolut ingenting emot. Jo, jag har smakat men inte riktigt "självmant", tex om tjejen kysser mig efter hon har sugit av mig så får man ju smaka lite på "eget" så att säga. Detsamma gäller väl när vi killar har slickat tjejer och kysser dem...

008

Skydancer
 

rhn1966

Ny medlem
Kön
Man
Självklart har jag smakat på min sperma. Gör det ibland.
Ni killar som inte smakat - vill ni att tjejen ska ta satsen i munnen?
 
K

kuksugaren81-LÅST-

Gäst
Visst har man det. Var väl inget speciellt.
Har iofs smakat andra killars oxå, men det e inte heller nåt speciellt.. hehe
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Det händer ganska ofta attjag råkar spruta mig själv i munnen. Men jag har aldrig smakat eller sprutat med vilje...tycker dock inte att det är särskilt äckligt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen