Smaka på sperman.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Dom flesta har väl testat på att smaka sin egen sperma skulle jag tro:sleep::D:p

Kåt runkare
 

bbboy

Medlem
Kön
Man
Har testat jag med, innan jag kommer är jag skitsugen på att få satsen i munnen, efteråt är det inte lika kul...
Skulle gärna suga av någon annan dock :)
 

-XY-

Ny medlem
Kön
Man
Nej inte någon annan. Känns "för" äckligt för min del.. Men däremot min egen. Jo, jag har svalt min egen tidigare nån gång men det var inte kul då kåtheten försvann efter orgasmen. Men man kan ju spruta utan att få orgasm, något jag ej varit med om men skulle gjärna vilja uppleva.

Tidigare Dicken.. Sunkigt namn, jag vet..
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Till alla er som gillar sperma, här kommer et härligt tips. Runka framför en helspegel eller i duschen (om ni har inglasad dusch). När det är dags att komma sprutar ni hela satsen på glaset/spegeln, sen är det bara att gå ner på knä, föja spermandropparna utmed spegeln/glaset och när det känns som det är dags slickar ni i er allting. Många klagar på att de inte längre blir kåta efter sprutet kommit, denna metod är kanon då man samtidigt kan rycka lite i kuken och fortfarande vara kåt. Jag såg detta på en film en gång, en tjej som slickade av sperman från en spegel och det är därifrån iden kommer. Testa, det är riktigt trevligt. :)
 

hot_rod

Ny medlem
Kön
Man
Självklart. De som säger att de inte har gjort det ljuger förmodligen. No big deal.


/Just your average horny little devil
 

gt40

Ny medlem
Kön
Man
Som de flesta andra har jag också smakat sperman när jag runkat. Det tog många år innan jag vågade prova lite på fingertoppen. men nyfikenheten fanns kvar, så ett tag senare tog jag mod till mig att lägga benen över huvudet och spruta sperman rakt in i munnen. Jag smakar i princip aldrig på sperman efter avslutat runk. Då är det papper som gäller. Är jag ensam hemma runkar jag oftast med baklängesvolt i sängen och gillar smaken på sperman. Tyvär når jag inte fram och kan suga mig själv. Kanske tur det annars hade jag väl inte gjort annat än legat där och svalt sperma dagarna i ända.
 

Slave

Ny medlem
Kön
Man
Har smakat några gånger...
Smakar itne så värst farligt, men det känns lite gross.
Har inget emot att kyssa tjejen.
Det är ändå jag liksom :D

And that's the way the cookie crumbles.
 

Kåtpojke88

Ny medlem
Kön
Man
Jo det har jag gjort några gånger. Smakade inte äckligt direkt men inte jättegott heller. Att ligga med benen ovanför huvudet och spruta i munnen är rätt skönt, även om kåtheten försvinner snabbt så det är nog inte samma sak som att suga och svälja en annans, och det har jag inte provat.

Fattar inte hur ni gör för att kunna suga av er själva, jag måste vara tjock eller något :p
 

höken34

Ny medlem
Kön
Man
Gjorde det som väldigt ung pojke.
Var inget som jag gillade då.vore mera trevligt att få slicka min tjejs fitta då hon fått fittan full av någon annans killes sperma upp sprutad först mycket trevligare.
 

KinkyDattis

Ny medlem
Kön
Man
Vågar inte testa att ta en sats i munnen...Det är inte smaken jag är rädd för , utan konsistensen(URK)

Adda mig på msn och snacka lite sex-problem;)
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Jag har lite för stor mage men klarar ändå att böja mig ner till kuken.
Om man kan det eller inte beror nog på kuklängd, storlek på magen men mest hur vig man är
 

totkopf

Ny medlem
Kön
Man
Det händer att jag smakar, brukar dock kännas mer peppande att tänka på att göra det än att verkligen göra det, när jag nyss pumpat så behöver jag inte bli kåt igen liksom.
Smakar inget särskilt.. men då har jag aldrig tagit allt i munnen heller, lite krångligt.
Men det kanske är nödvändigt med en rejäl laddning för att man ska känna någon riktig smak?

-------------------------
"Our love can put an end to this fucking world"
 

David23

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det låter faktiskt ganska vidrigt och förnedrande... en gång ville jag prova hur det kändes att spruta på ansiktet... innan jag kom så var det ganska skönt men sekunder efter så kände jag mig som skräp!!
Ingenting att rekomendera och att smaka på sperman... NEJ!
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har smakat på min egen sats och har inga problem med det. Eftersom jag gärna ser att tjejen tar satsen i munnen och även sväljer så tycker jag det är helt ok. Säg att det vore flickvännen (vilken jag inte har en nu men ponera), jag skulle inte utsätta henne för det jag inte kan tänka mig att göra själv. Slickar och kysser henne gärna efter satsen.
Drömtjejen vore en kinky sådan som villigt går med på att jag sprutar i henne, sen tar den rinnande satsen, från hennes fitta blandat med hennes safter, i munnen och delar med henne.

/Billy.

More than meets the eye.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen