Smaka på sperman.

Status
Stängd för vidare inlägg.

arnand

Ny medlem
Kön
Man
När jag runkar ensam beukar jag spruta satsen i ett glas eller i en kondom och sedan dricka ur den härliga sperman som smakar gott, gott. När jag knullar med tjejen låter jag det gå i hennes mun varefter vi bollar sperman mellan våra munnar tills jag sväljer den. Om vi spiller brukar jag slicka upp för att sedan svälja.
 

arnand

Ny medlem
Kön
Man
Brukar runka sperman i ett vinglas och sedan dricka ur den. Detta tycker jag är gott. En variant är stt låta det gå på ett fat för att sedan slicka i mig hela satsen.
 

masterrunk

Ny medlem
Kön
Man
Har smakat. Händer ibland när man runkar att man blir sugen och om man är riktigt kåt når sprutet upp till munnen. Annars är det eggande att lägga benen över huvudet och ha kuken alldeles intill munnen. Har tänkt tanken att hångla med bruden när hon tagit satsen i munnen, men som sagt, är inte lika gott efteråt som under tiden.
 

Marboman

Medlem
Kön
Man
Började stoppa sperman i munnen när jag låg i sängen och inte visste var jag skulle göra av den. Gör så fortfarande när jag har handen full och inte orkar gå upp. Praktiskt och tycker att det smakar helt okej. Men efter att man sprutat så är man ju inte så kåt på sperma längre. En gång sprutade jag i en medicinmugg och frös in satsen. Tog fram den när jag runkade senare och lät den smälta i munnen. Det var spännande att ha en sats i munnen och känna smaken när man runkar, men har sen aldrig gjort om det. Blev väl inte så kåt av det antar jag.
 

kåtkuken

Ny medlem
Kön
Man
Väldigt upphetsande o dricka sin egen sperma brukar gurgla den i munnen en lång tid innan jag sväljer den till nästa utlösning,skulle gärna pröva med någon annans sperma:p[mailurl]epostadress]namn[/url]
 

tjek

Ny medlem
Kön
Man
Väldigt upphetsande o dricka sin egen sperma brukar gurgla den i munnen en lång tid innan jag sväljer den till nästa utlösning,skulle gärna pröva med någon annans sperma:p[mailurl]epostadress]namn[/url]

Uphetsande med sin egen sperma i munen. Har även tagit annans sperma i mun och svalt den, sög av kuken med andra ord. Otroligt upphetsande..;)
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
själv skulle jag definitivt inte ställa upp påatt suga av en kille, blotta tanken redan får mig att kvälja :eek: däremot brukar jag ofta svälja min egen sperma då jag onanerar, tycker inte de ä nåt konstigt med det... många tjejer jag vart ihop med tycker också det samma, i själva verket tycker dom det ä fint att killar också smakar på sin egen sperma och inte bara tvingar tjejer att göra det ;)
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
jag håller med ISdx, jag tycker det är klart att man smakar på sin egen spärma, det är mysigt när tjejen suger av en och sedan kommer och kysser en med munnen full med spärma... brukar ibland smaka på min egen vid något runk då och då..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen