Smakar ni på er saft

Tjalle

Ny medlem
Kön
Man
När tjejer onanerar smakar ni då på er egen saft. Själv tycker jag det smakar underbart gott. Blir kåt av det. Men blir ni tjejer det också?
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Jag har aldrig smakat på den så jag vet inte
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Det händer att jag gör, tycker att det smakar gott. Har dessutom märkt att det kan var en hyfsat tändande detalj för min partner när jag smeker mig själv och sedan slickar av fingrarna.

Eller varför att han smeker mig, jag slickar av hans fingrar medan han tränger in i mig...
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Smakade oftare förr, nu blir det inte så ofta, men om jag gör det är det för att det känns lite tändande just då. Har funderat en del över om olika tjejer smakar olika. Jag vet att man kan smaka olika vid olika tillfällen, precis som det är med killar, men om tjejer smakar olika på det stora hela liksom?
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Smakade oftare förr, nu blir det inte så ofta, men om jag gör det är det för att det känns lite tändande just då. Har funderat en del över om olika tjejer smakar olika. Jag vet att man kan smaka olika vid olika tillfällen, precis som det är med killar, men om tjejer smakar olika på det stora hela liksom?

Ingen av de tjejer jag har haft har direkt gillat sin egen smak/lukt och jag finner det uteslutet att dom skulle ha smakat på sig själva under onani. Men visst smakar och luktar ni olika!! Absolut! Tror att det även följer menscykeln.
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Jag har aldrig smakat på den så jag vet inte

Menar du verkligen det? På allvar? Jag kan garantera att alla killar har provsmakat sin egen sperma. Om man sedan gillade det är en annan sak men provat har alla...
Att bli kåt av doften tror jag är naturens gång, precis som hundar och andra djur nosar varandra i skrevet. Doften SKA vara upphetsande och könsdrivande helt enkelt!
Man har ju hört en del halvdåliga skämt om fisklukt och annat och visst finns det gånger då man stött på en kanske inte nyligen tvättad mus, men kåtsafterna och doften gör att man mer eller mindre struntar i detta!! Och om inte kvinnor visste detta så: en tvättad mus doftar faktiskt en hel del urin när man kommer riktigt nära, det är bara om den är rejält nyduschad som den inte gör det (fast det varierar lite hur mycket hår det finns).
Bäst är ändå en nybastad mus!
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag har smakat, och jag gillar det. Inget jag gör varje gång jag onanerar, men det händer definitivt. Favoriten är att onanera med en vanlig rund liten slickepinne. Den smakar otroligt gott när den är indränkt i salta safter. Björnbär är att rekommendera ;)
 

SmekarN

Ny medlem
Kön
Man
Jag har aldrig smakat på den så jag vet inte

Menar du verkligen det? På allvar? Jag kan garantera att alla killar har provsmakat sin egen sperma. Om man sedan gillade det är en annan sak men provat har alla...
Att bli kåt av doften tror jag är naturens gång, precis som hundar och andra djur nosar varandra i skrevet. Doften SKA vara upphetsande och könsdrivande helt enkelt!
Man har ju hört en del halvdåliga skämt om fisklukt och annat och visst finns det gånger då man stött på en kanske inte nyligen tvättad mus, men kåtsafterna och doften gör att man mer eller mindre struntar i detta!! Och om inte kvinnor visste detta så: en tvättad mus doftar faktiskt en hel del urin när man kommer riktigt nära, det är bara om den är rejält nyduschad som den inte gör det (fast det varierar lite hur mycket hår det finns).
Bäst är ändå en nybastad mus!

Jag har faktiskt aldrig smakat på min sperma. Jag försökte en gång men blev lite äcklad så jag sket i det. Mitt ex tyckte om att få det i munnen dock. [:cool:]
 

Gekko

Ny medlem
Ålder
61
Kön
Man
Vad luktar bättre än en blöt hund?
- Jo en våt mus!

En Våt mus slår det mesta i både doft o smak.
Jag har svårt att tänka mig något mera upphetsande än att min kvinna är alldeles våt!
 
E

erotica666 [lämnat in]

Gäst
Har också smakat, men det är inget som ger mig något. Kan däremot bli väldigt kåt av att känna lukten av mitt eget sköte......:oops:
 
G

Guest

Gäst
Ja jag har smakat... smakar gott! :love:Brukar slicka bort saften från både mina och min mans fingrar...:oops:
 

QsN

Ny medlem
Kön
Man
´jag smakar på mitt eget sagg. inte lika normalt kanske men=/ jag gillar dej.
 

Lamo

Ny medlem
Kön
Man
Min tjej berätta att hon hade smakat på sig själv en gång, men när jag har slickat henne och försöker kyssa henne blir hon äcklad... Kanske beror på att hon inte är så upphetsad efter orgasmen...
 

saraw

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller med några av de andra här - tycker att det smakar gott och blir upphetsande att smaka och slicka i mig mina safter
 
Toppen