Smakat satsen?

adulterum

Ny medlem
Kön
Man
Har någon av er killar smakat er egen sats någon gång? Jag hade kontakt med en tjej för ett par år sedan och hon var mycket fantasifull. Vid ett tillfälle (som sedan hände ett par gånger) "tvingade hon mig" i en sexlek vi hade, som liknar sanning & konka, att slicka upp min sperma från hennes bröst. Senare skulle jag göra det från hennes fitta. När jag motsatte mig det så sade hon att hon tyckte att det var lika självklart att jag (som man) skulle göra det som att hon (som kvinna) skulle göra det. Jag var ju med i leken och fick leken tåla. Nu undrar jag om det finns fler av er killar som har varit med om liknande saker. Jag undrar också om någon av er tjejer har sagt till någon kille att han ska ta det i munnen. Berätta gärna lite kort istället för att bara svara: -ja eller -nej.
 
Kön
Man
Jag har smakar min sperma ganska ofta, dock inte så ofta efter en fullständig orgasm. Det är ju ganska stor skillnad om man slickar i sig sats när det gått för en, eftersom man inte är lika sugen... Men det har hänt att jag svalt alltihop också. :p
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Jodå, brukar ofta svälja all min sperma då jag får orgasm under onani. Har också haft tjejer som velat kyssas strax efter att dom just sugit av av mig med fortfarande min sperma i deras mun. Däremot har jag inte ännu provat på att slicka i mig sperman från tjejens fitta.
Har faktiskt inget emot smaken på min egen sperma, detsamma har tjejer sagt om den. Många tjejer uppskattat också det att man har smakat på sin egen sperma.


---------------------------------------
http://www.danasoft.com/sig/mb2000sign.jpg
[green]Runkar varje dag[/green]
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Har också smakat min egen sats. Har testat vid flertalet tillfällen att spruta direkt i min mun. Jag har inget emot smaken alls.

__________________________
Masturbation for Salvation
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Annars, har ni märkt nån skillnad i smak och konsistens på er sperma? Själv har jag märkt den är ganska tjockflytande och klumpig då jag inte onanerat på minst tre dagar. Ifall jag onanerar sådär tre gånger per dag eller mer så blir den betydligt mer lösflytande.
Smaken har jag inte märkt nån skillnad på, alltid söt och inte speciellt salt eller bitter.


---------------------------------------
http://www.danasoft.com/sig/mb2000sign.jpg
[green]Runkar varje dag[/green]
 
Kön
Man
Smaken beror mycket på vad man äter och dricker. Kaffe och rökning ger ofta en lite beskare smak... Ät massor av ananas, så blir det godare. :p
 
Kön
Man
Originally posted by ccv726s

Smaken av sperma håller mig kåt lääääääängre, ibland när jag sprutat över min tjejs bröst eller fitta så slickar jag gärna i mig lite. När jag runkar händer det att det sprutar upp i munnen.
Smaken, ja den kan väl liknas med en harkling, fast lite godare.:p

easy rider

Inte vet jag hur dina harklingar smakar, men nog är det MYCKET godare... särskilt coolt är det när man sprutar riktigt kraftigt rakt in i sin egen mun... :p:p:p
 

cum

Medlem
Kön
Man
håller med att det är upphetsande o smaka sperman har sugit 4 kilar de har fått spruta i munnen är så go känsla när sperman pumpar ut i mun

cum
 

cum

Medlem
Kön
Man
smakat min många gånger men roligare o få ett sprut från nån annan i munnen mer känsla liksom

cum
 

kamraten

Medlem
Kön
Man
jo.. jag är skyldig till att ha smakat min egen sats. det händer ganska ofta faktiskt, fast det är inget som jag någonsin har talat om för någon. av någon andledning så känns det ganska pinsamt. men egentligen är det inte konstigare än att en tjej suger och sväljer. så varför inte jag? för mig är det lika naturligt som att onanera, och händer nästan lika ofta, men ändå inget som jag talar om av någon andledning.

en fråga till alla tjejer: skulle du tycka det var konstigt/äckligt om din kille slickade i sig sin egen sperma?
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Tycker det känns ganska självklart att man har smakat sin egen sperma, hur skall man annars kunnna veta hur den smakar. Har inte slickat i mig min egen sats från fittan änn men det är ngt. jag fantiserar om.
En fråga till alla er som smakat och svalt sperma. Jag upplever att jag blir sträv och lite irriterad i halsen när jag gör detta. Är det fler som får samma effekt?
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Jodå, då jag var yngre så kändes min sperma lite sträv i munnen men inte mer då jag kom upp i 20 år. Kanske vart nåt ämne som sperman innehöll då som gjorde att det kändes strävt, svårt att säga. Numera känns min sperma helt ok i munnen, inga som helst besvär av det.

Originally posted by gizzmo
En fråga till alla er som smakat och svalt sperma. Jag upplever att jag blir sträv och lite irriterad i halsen när jag gör detta. Är det fler som får samma effekt?

---------------------------------------
http://www.danasoft.com/sig/mb2000sign.jpg
[green]Runkar varje dag[/green]
 

masterrunk

Ny medlem
Kön
Man
Klart man har smakat sin egen sperma. Härligt med riktigt långa, tunga sprut som når upp i munnen. Eller att bara lägga benen över huvudet och låta det rinna ner på sig själv. Men det absolut bästa var när jag slickade upp min försats från en bruds bröst samtidigt som jag fortsatte runka. Hon tyckte bara det var fint.
 

kåtkuken

Ny medlem
Kön
Man
det är något visst med att smaka sin egen sperma...förmodligen för att det är förbjudet..
man känner det svårt att svälja när man har sprutat sig i munnen
Någon sam har tips?

Kåtkuken ständigt kåt på män o kvinnor
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Nja, för mig ä det inte mer det "förbjudna" i det hela, numera bara en vana därför att jag gör det så ofta :oops:

Vad ä det som gör det så svårt för dig att svälja satsen, smaken eller nåt annat?

Originally posted by kåtkuken

det är något visst med att smaka sin egen sperma...förmodligen för att det är förbjudet..
man känner det svårt att svälja när man har sprutat sig i munnen
Någon sam har tips?

Kåtkuken ständigt kåt på män o kvinnor

---------------------------------------
http://www.danasoft.com/sig/mb2000sign.jpg
[green]Runkar varje dag[/green]
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Klart jag smakat min egen sats. Det måste väl ingå i normal nyfikenhet eller? Det påstås ju att satsen skall smaka olika beroende på vad man ätit och druckit innan men det har inte jag märkt. Kan inte direkt påstå att jag utforskat ämnet men i alla fall...
 
Toppen