Smakat spärma

Pettercarl

Medlem
Kön
Man
Hej killar !!

Är det någon här som smakat spärma eller sprutit sig själv i ansiktet. Jag brukar lägga upp benen på väggen och föra kuken över ansiktet så att spärman kommer i munnen och ansiktet.

skriv en rad
 
A

andalucia (slutar på egen begäran)

Gäst
Jajamensan, visst göra jag det, gjorde det ofta förut och har precis upptäckt hur härligt det är. Jag brukar inte lägga fötterna över huvudet dock, går upp i bryggaliknande ställning då det blir lite av en sport att träffa rätt. :)
 
F

full rulle (slutar på egen begäran)

Gäst
Härligt att lägga sattsen på sig själv men inte i ansiktet :).
 

Mr.Squirt

Ny medlem
Kön
Man
Precis.. Fast det är skönst att lägga den på någon annan! På magen/bröstet eller på ryggen! Det är härligt det!
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
jodå, brukar slicka i mig min egen sperma från handen då jag onanerar bara för hand (alttså inte med Fleshlight). Smakar inte illa tycker jag, samma har dom flesta tjejer tyckt om min sperma ;)
 

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Jajamensan, visst göra jag det, gjorde det ofta förut och har precis upptäckt hur härligt det är. Jag brukar inte lägga fötterna över huvudet dock, går upp i bryggaliknande ställning då det blir lite av en sport att träffa rätt. :)
Jo jag har provat den metoden också ... men som sagt ..det är inte lätt att pricka rätt!!
 
A

andalucia (slutar på egen begäran)

Gäst
Jo jag har provat den metoden också ... men som sagt ..det är inte lätt att pricka rätt!!

Det är ju svårigheten med det som gör det extra trevligt, man lär sig tekniken efter ett tag. :)
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
sperma är härligt det. Älskar att lägga satsen på magen när man runkar, klart man smakat på sperman, tjejen gör ju det när hon suger så det är inte mer än rätt att killen ska smaka på det som tjejen älskar. Men jag har aldrig sprutat mig direkt i munnen....
 

ni.ol

Medlem
Kön
Kvinna
Jag känner nog ingen kille som inte smakat sin egen sperma.
Fösta gången var det av misstag då jag råkade spruta på bl.a. läpparna efter ett långt runk. Numera sprutar jag mig i ansiktet ganska ofta :cool:
 

TheRock22

Ny medlem
Kön
Man
Hej killar !!

Är det någon här som smakat spärma eller sprutit sig själv i ansiktet. Jag brukar lägga upp benen på väggen och föra kuken över ansiktet så att spärman kommer i munnen och ansiktet.

skriv en rad
första gången det hände var i misstag när jag runkade under en porrfilm och jag vill komma först när filmen var slut den räckte ungefär 2 och en halv timme sen blev det et rejält sprut upp i ansiktet och över läpparna klart man smaka lite och jag måst säg jag trodde det skulle smaka värre
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Precis innan jag sprutar vill jag gärna ha sperma i munnen. Två sekunder efteråt så är jag inte lika sugen. Så därför vore det bästa att ha en runkpolare som man kunde suga av först...
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Precis innan jag sprutar vill jag gärna ha sperma i munnen. Två sekunder efteråt så är jag inte lika sugen. Så därför vore det bästa att ha en runkpolare som man kunde suga av först...

Har exakt samma kännsla direkt efter orgasmen blir man helt förändrad...Tur det kanske!;):oops:
 

kåtkuken

Ny medlem
Kön
Man
Precis innan jag sprutar vill jag gärna ha sperma i munnen. Två sekunder efteråt så är jag inte lika sugen. Så därför vore det bästa att ha en runkpolare som man kunde suga av först...[/quote

Du ska tokrunka och precis innan du kommer så sluta gör detta 2-3 ggr sen tokrunkar du med kuken framför ansiktet med en härlig sak i analen du sprutar du mycket utan att det går för dig.
sen kan du fortfarande vara kåt och ha go o härlig sperma i munnen]:D
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
jag har förmågan att spruta väldigt mycket och jag blir själv kåt av det. när jag runkar och halvligger på rygg brukar jag rikta kuken mot mig när jag sprutar så jag kommer över hela överkroppen och ansiktet. och ja, brukar även smaka på sperman:)
 

vemvet80

Ny medlem
Kön
Man
Hej killar !!

Är det någon här som smakat spärma eller sprutit sig själv i ansiktet. Jag brukar lägga upp benen på väggen och föra kuken över ansiktet så att spärman kommer i munnen och ansiktet.

skriv en rad

Har gjort precis likadant några gånger, och dessutom svalt hela satsen!
 
Toppen