Smaken är som baken-delad!

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
En grej som har ofta kommit upp bland mina vänner när vi snackar om sex är: är det härligare att slicka en helt nyduschad tjej eller är det härligare efter det gått några timmar istället efter duschen?

svaren var blandade,många killar tyckte inte att tjejen smakar som hon ska direkt efter duschen, "det ska smaka och lukta fitta" var ens kommentar.

Vad tycker ni?

Samma sak med killar,smakar kuken godare direkt efter duschen då den har blivit rejält intvålad eller inte?;)

Personligen tycker jag det är härligare att suga om den inte är helt nyduschad, annars luktar det bara tvål och smakar inget speciellt.Självklart ska den ju vara ren även om den inte är nytvättad:D

*nyfiken i en strut*
 

muxa

Medlem
Kön
Man
En grej som har ofta kommit upp bland mina vänner när vi snackar om sex är: är det härligare att slicka en helt nyduschad tjej eller är det härligare efter det gått några timmar istället efter duschen?

svaren var blandade,många killar tyckte inte att tjejen smakar som hon ska direkt efter duschen, "det ska smaka och lukta fitta" var ens kommentar.

Vad tycker ni?

Samma sak med killar,smakar kuken godare direkt efter duschen då den har blivit rejält intvålad eller inte?;)

Personligen tycker jag det är härligare att suga om den inte är helt nyduschad, annars luktar det bara tvål och smakar inget speciellt.Självklart ska den ju vara ren även om den inte är nytvättad:D

*nyfiken i en strut*


Well...both!
Jag gillar båda ren fitta och lite mustigare fitta [}:)]
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag gillar att "det ska smaka och lukta fitta"...

Ungefär på samma sätt som jag tycker att det är rätt värdelöst att äta okryddad mat eller ost som inte är lagrat... som att slicka på en fönsteruta ungefär.

Kan för övrigt bli kåt på 0,3 sekunder av doften från en riktigt våt fitta :p
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Där hade vi en undran som jag aldrig ens har tänkt på. Jag får väl fråga tjejerna hur längesen det är de duschade i fortsättningen så jag kan avge ett svar tillslut. :p
 

Mr_Love

Medlem
Kön
Man
Det skall lukta kön när man slickar en kvinna. Vilken tjej här vill skicka mig sina fittdoftande trosor pâ posten? ;)
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
För mig är det solklart att det ska ha gått några timmar efter dusch. En fitta ska smaka och dofta fitta. Går igång på alla cylindrar av fittdoft.;)
 
G

Guest

Gäst
Föredrar nog nyduschad fitta men jag bangar aboslut inte bara för att den inte är det. Men det e viktigt hon är nogrann med rakning och sin intimhygien. Jag själv använder en skön intimtvål på kuken varje dusch efter rakningen. Tycker fittsmaken kommer när hon blir kåt och det är sjukt gott
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
en fräsch mus behöver inte vara nyduschad, men om den är 'nykissad' smakar den ännu bättre;)

en mus ska smaka kåtfitta, inte tvål lr nåt annat artificellt
rakade musar smakar inte lika gott som de med hår på...
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
vilken känd konstnär skrev till sin kvinna "är på väg hem, bada dig inte" å sen dröjjde det typ veckor tills han var hemma. [^] (1600-1700 hundratal nångång).
äsch , jag har ju minne som en guldfisk ibland..
 

Mr_Love

Medlem
Kön
Man
vilken känd konstnär skrev till sin kvinna "är på väg hem, bada dig inte" å sen dröjjde det typ veckor tills han var hemma. [^] (1600-1700 hundratal nångång).
äsch , jag har ju minne som en guldfisk ibland..

Äh, det där är nog tyvärr en vandringsmyt. Den historien har jag hört sâväl i Sverige om Karl den XIIe som i Frankrike om Napoleon. ;)
 

Arctor

Medlem
Kön
Man
Fitta ska smaka fitta, så kanske några timmar efter dusch eller så, när man hunnit få in lite smak. Min favorit är att slicka tjejen när man kommer hem efter festen. duscha runt 18-19 innan festen och sen få slicka i sig runt 02-03 innan man somnar.

Blir riktigt sugen på att äta fitta när jag är full dessutom, så dubbelt upp bra. :)
 

mr_nitrous

Ny medlem
Kön
Man
beror lite på tillfället.....ibland kan det var kul att avsluta duschen med att slicka en nytvättad mus, ibland blir man jätte kåt av att känna doften av min tjej.....typ komma hem efter jobbet, å få välkommen-hem-kyssen som kanske fortsätter ned åt och sen känna doften av "henne"....då e d 100% upplagt för sex....så visst ska den dofta "naturell":p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Måste man välja? Jag tar båda! :cool:

En frisk o fräsch fitta är bland det härligast som finns.. o snyggaste, fittor e snygga. Har aldrig stött på nån tjej som slarvat med hygienen, det får gärna ha gått några timmar efter duschen. Men det går bra med nyduschad mus på menyn oxo.. :p

Glöm inte fingrarna grabbar, fingerknulla henne när du slickar!
 
K

knakille

Gäst
För min del ska hon vara nyduschad men det ska ha gått en tid så tvålsmaken inte är kvar...
så fräch men utan tvålsmak:p
 

Bimike

Medlem
Kön
Man
Jag tycker att fittan skall smaka så mycket som möjligt, den skall vara så smutsig som möjligt, (förutsett att tjejen luktar gott!, Hm det finns ju folk som luktar illa även nyduschade). Anus måste däremot vara nytvättat.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
För mig kvittar det, en tjejs smaker och dofter kommer ju fram när hon är kåt eller hur?!? Men att slicka morgonen efter funkar helt ok för mig!!

Däremot är jag väldigt nojig med att tvätta kuken, inte så kul att gå runt med en kuk som smakar illa, eller hur tjejer?!? ;)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag föredrar också båda delarna, fast vid olika tillfällen. Beror helt enkelt på humör. Fräsht ska det alltid vara såklart, men det behöver ju inte betyda att man måste stå i duschen och suga (i mitt fall).

Det bästa tycker jag nog är som jag och min kille brukar göra (framförallt på sommaren/hösten när det fortfarande är hyfsat skönt ute på kvällarna) - att duscha tillsammans, göra varandra riktigt rena, retas lite men ändå inte låta oss komma, gå ut och ta en mysig kvällsprommis, hålla handen, ta små kysspauser tex vid övergångsställen, sådär att man retar upp varandra riktigt och sen komma hem och vara sådär härligt kåtvåta i brallorna båda två och DÅ få suga och slicka i sig av varandra. ÅÅÅH det är så himla skönt och gott!!!
 
Toppen