SMASKIGASTE P-VÅFFLORNA!

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Ussscchh här vågar jag inte logga in, hr Nemkel!! "sidan kan vara skadlig" berättar min smartphone och hen e inte dum hen!!
...näää säkrare att kolla in fri idrotts vm och blänga sig drägglig över alla kvinnorumpor!...Och ikväll tänkte jag återknyta bekantskapen med FÄBODJÄNTAN, 1978, på dvd. Märkligt denna klassiker inte är recenserad av mig här på forumet, får jag tummen ur kanske det blir av, läste nyss lite om filmens producent Sture Sjöstedt , f.1916 - d.2008, var flitigt verksam I internationell porrproduktion. Inte minst i USA där han lärde känna filmens regissör Joe Sarno, 1921-2010, det var Joe som kom på idén med falukorven, Sjöstedt ställde ett ultimatum: - du får göra den scenen på villkoret att du käkar upp korven efteråt!
...Sarno lovade att sätta i sig falukorven men höll inte löftet...filmens stjärna Leena Hiltunen (1958- ), fyllde förresten år i torsdags.
Vad jag ska ha till middag senare idag? Falukörv & mos förstås - nåt annat vill jag inte ha!!!
Urpremiären på Fäbodjäntan ägde rum 22 september 1978 på biograf Röda Kvarn i Orsa. 25/9 gick den upp på Fenix i Stockholm.

Last edited:
Toppen