Smeka brösten

Tyger

Medlem
Kön
Man
En kille sa till mig en gång när vi höll på och klädde av oss att han ofta tänkte på nått som han hade sett i en film nån gång. Scenen i filmen hade varit just det vi höll på med, och killen hade sagt till tjejen i filmen ungefär: "Jag fattar inte att ni tjejer som har bröst kan låta bli att leka med dem hela tiden"

Jag bara flinade lite den gången o sa ngt om att "det är väl klart man inte gör", men jag har tänkt litet på det senare.

Själv tycker jag väl inte att det är så himla häftigt om killar håller på och pysslar med dem (iaf inte jättelänge) men jag tycker jättemycket om att ta mig själv på tuttarna :oops: :)när jag tittar på ngt (datorn, film)

Bara undrar hur mycket andra tjejer brukar hålla på med det?
 

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
En kille sa till mig en gång när vi höll på och klädde av oss att han ofta tänkte på nått som han hade sett i en film nån gång. Scenen i filmen hade varit just det vi höll på med, och killen hade sagt till tjejen i filmen ungefär: "Jag fattar inte att ni tjejer som har bröst kan låta bli att leka med dem hela tiden"

Jag bara flinade lite den gången o sa ngt om att "det är väl klart man inte gör", men jag har tänkt litet på det senare.

Själv tycker jag väl inte att det är så himla häftigt om killar håller på och pysslar med dem (iaf inte jättelänge) men jag tycker jättemycket om att ta mig själv på tuttarna :oops: :)när jag tittar på ngt (datorn, film)

Bara undrar hur mycket andra tjejer brukar hålla på med det?

Jag brukar inte själv ta mig på brösten så speciellt mkt, kanske i början av onanistunden, men inte under en längre tid.
Men o andra sidan så älskar jag när killarna håller på.. smeker, drar i bröstvårtan, slickar, suger, naffsar.. de tänder mig verkligen :oops:
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag tar ofta på mina. Tycker dom är så mysiga att leka med och vila händerna på. Min sambo är inte alls speciellt intresserad av dom :( så jag saknar verkligen att bli ordentligt "knådad" ;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag knådar gärna! Får jag låna dina fina boobisar? Om jag lovar att inte kladda ner dem?
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag brukar smeka mig själv på brösten ibland men min kille tar på dem betydligt mer än mig *s*
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är nog mer intresserad än tjejen för det mesta... MEN... när hon närmar sig orgasm vill hon alltid att jag suger och slickar på dem... det är nästan som att hon kräver det för att det gör hennes upphetsning och orgasm så mycket skönare...

Åååhh så skön hon är när hon tar tag i mitt huvud och med ett bestämt grepp för min mun till sitt bröst! Sitter och längtar nu efter att få ge henne en sån där underbar orgasm...
 

Fera

Ny medlem
Kön
Kvinna
[blue]Jag "tafsar" nog på rätt mkt med mina egna boobisar, inte för att det är något sexuellt i det varje ågng, mest bara mysigt, eller vad jag ska säga.

& jag bara äääälskar när en karl leker med dem. För mig får han gärna göra det dygnet runt.. ;)[/blue]
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag smeker och tar mej själv på brösten jätteofta :) jag gillar min bröst, och när min kille kysser och leker med tungan på mina bröst/bröstvårtor så blir jag så sjukt överdrivet kåt och då krävs det inte alls mycket innan jag jag får orgasm.
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
*suck*....

Ja ni har det bra ni som har dem med er jämt *flinar*

Det blir väl som storyn med hundarna:
- Du vet väl varför hundar slickar sin egen balle?
- Jo, för att dom KAN! :p
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Mm - John Lennon sa väl ngt sånt också: "Om människor hade kunnat nå sina egna genitalier med munnen, så hade kulturen aldrig blivit uppfunnen"
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Bröst är fint, men jag är en sk ass-man själv... Bröst kommer nog på andra plats för min del.
 
B

Black_Mamba [låst - under 18]

Gäst
Jag tar inte på dom såå ofta.. Sen såå får min pojkvän gärna ta på dom, men jag blir inte särskilt sexuellt upphetsad av det..
Det blir jag på annat. :p
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Jag tar rätt mycket på mina tuttar, gillar dem helt enkelt! Tycker att det är skönt att smörja in dom med massageolja och knåda, min pojkvän misstycker inte direkt...
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
[blue]Jag "tafsar" nog på rätt mkt med mina egna boobisar, inte för att det är något sexuellt i det varje ågng, mest bara mysigt, eller vad jag ska säga.

& jag bara äääälskar när en karl leker med dem. För mig får han gärna göra det dygnet runt.. ;)[/blue]

jag gillar mina tuttar med. å älskar när min karln leker med dem. jag har faktiskt fortfarande mjölk i dem, inte mkt men dock, slutade amma för snart 2 år sen, sista barnet av fem. Använder aldrig bh, dom sitter så bra uppe själv. en handfull precis. :D
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
[blue]Jag "tafsar" nog på rätt mkt med mina egna boobisar, inte för att det är något sexuellt i det varje ågng, mest bara mysigt, eller vad jag ska säga.

& jag bara äääälskar när en karl leker med dem. För mig får han gärna göra det dygnet runt.. ;)[/blue]

jag gillar mina tuttar med. å älskar när min karln leker med dem. jag har faktiskt fortfarande mjölk i dem, inte mkt men dock, slutade amma för snart 2 år sen, sista barnet av fem. Använder aldrig bh, dom sitter så bra uppe själv. en handfull precis. :D

Jag kan inget om sånt, men tar inte mjölken slut tidigare? :oops: Hoppas det är lungt att jag frågar?
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
[blue]Jag "tafsar" nog på rätt mkt med mina egna boobisar, inte för att det är något sexuellt i det varje ågng, mest bara mysigt, eller vad jag ska säga.

& jag bara äääälskar när en karl leker med dem. För mig får han gärna göra det dygnet runt.. ;)[/blue]

jag gillar mina tuttar med. å älskar när min karln leker med dem. jag har faktiskt fortfarande mjölk i dem, inte mkt men dock, slutade amma för snart 2 år sen, sista barnet av fem. Använder aldrig bh, dom sitter så bra uppe själv. en handfull precis. :D

Jag kan inget om sånt, men tar inte mjölken slut tidigare? :oops: Hoppas det är lungt att jag frågar?
NJa, kvinnokroppen är inte så enkel... Har hört historier om styvmödrar som aldrig fött barn men ändå ammat.. Så länge bröstet stimuleras rätt fortsätter körtlarna att vara aktiva. Jämför bara med våra mjölkkor, de får ju ha kalvarna hos sig nån vecka eller 2, sen mjölkar de nåt år ung, massor, innan bonden tycker att det är för lite & låter kon få kalv igen. Så visst, om ingen rör mina bröst sinar dom med, å så småningom tunnar ur (hemska tanke)..
 

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
[blue]Jag "tafsar" nog på rätt mkt med mina egna boobisar, inte för att det är något sexuellt i det varje ågng, mest bara mysigt, eller vad jag ska säga.

& jag bara äääälskar när en karl leker med dem. För mig får han gärna göra det dygnet runt.. ;)[/blue]

jag gillar mina tuttar med. å älskar när min karln leker med dem. jag har faktiskt fortfarande mjölk i dem, inte mkt men dock, slutade amma för snart 2 år sen, sista barnet av fem. Använder aldrig bh, dom sitter så bra uppe själv. en handfull precis. :D

Jag kan inget om sånt, men tar inte mjölken slut tidigare? :oops: Hoppas det är lungt att jag frågar?
NJa, kvinnokroppen är inte så enkel... Har hört historier om styvmödrar som aldrig fött barn men ändå ammat.. Så länge bröstet stimuleras rätt fortsätter körtlarna att vara aktiva. Jämför bara med våra mjölkkor, de får ju ha kalvarna hos sig nån vecka eller 2, sen mjölkar de nåt år ung, massor, innan bonden tycker att det är för lite & låter kon få kalv igen. Så visst, om ingen rör mina bröst sinar dom med, å så småningom tunnar ur (hemska tanke)..
Skulle gärna smekt dom nu:p
 
Toppen