Smeka brösten

AndersV

Medlem
Kön
Man
[blue]Jag "tafsar" nog på rätt mkt med mina egna boobisar, inte för att det är något sexuellt i det varje ågng, mest bara mysigt, eller vad jag ska säga.

& jag bara äääälskar när en karl leker med dem. För mig får han gärna göra det dygnet runt.. ;)[/blue]

jag gillar mina tuttar med. å älskar när min karln leker med dem. jag har faktiskt fortfarande mjölk i dem, inte mkt men dock, slutade amma för snart 2 år sen, sista barnet av fem. Använder aldrig bh, dom sitter så bra uppe själv. en handfull precis. :D

Jag kan inget om sånt, men tar inte mjölken slut tidigare? :oops: Hoppas det är lungt att jag frågar?

Vi fick sista barnet för 7 år sedan och visst kommer det lite söt mjölk när jag njuter av min frus underbara bröst.
 
G

Guest

Gäst
Faan vad nice med bröst alltså! :D

Älskar när min flickvän och jag kommer hem till hennes place och jackan åker av sedan tröjan och sedan sätter hon sig i soffan och man får suga dem. Ju kåtare hon är desto hårdare vill hon få do avsugna :oops:
 
G

Guest

Gäst
Brösten är min mest erogena zon och höjer njutningen explosionsartat. Smekningar av enbart brösten kan få frun att komma häftigt!
Så ja jag gillar att ta på dem och gillar när andra hjälper mig med smekningar men inte alltid och jämt...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Brösten är min mest erogena zon och höjer njutningen explosionsartat. Smekningar av enbart brösten kan få frun att komma häftigt!
Så ja jag gillar att ta på dem och gillar när andra hjälper mig med smekningar men inte alltid och jämt...


Stämmer på mig med jenni!

Dessutom har pussar i nacken samma efftekt på mig:oops:

Kram från Snäckan
 

vargtass

Ny medlem
Kön
Man
Fan va jag önskar att jag hade ett par bröst att smeka just nu!

a du är inte ensammen :oops: minst ett par *L*

Undrar om ni orkar med en trögtänd Snäcka i kväll???

Om ni antar utmaningen så har jag bröst som skulle älska att bli smekta just nu


så jag skulle med andra ord få närma mig bakifrån, sakta ta dina bröst i mina händer, kyssa dig i nacken och smeka dina bröstvårtor styva...känna hur du viberar under mina händer.....
 

marlboro2

Medlem
Kön
Man
jag gillar mina tuttar med. å älskar när min karln leker med dem. jag har faktiskt fortfarande mjölk i dem, inte mkt men dock, slutade amma för snart 2 år sen, sista barnet av fem. Använder aldrig bh, dom sitter så bra uppe själv. en handfull precis.


ja du kan retas du snippan..... kan du inte visa dom oxo?:p
 

friherren

Ny medlem
Kön
Man
Mmm bröst, härligt. Kan leka med ett par i timmar. Tycker bäst om Franskmassage (titfuck). Vad tycker ni tjejer som gilar att bli smekta på brösten om det...[^]
 
Toppen