är det nån som sitter och smeker sin kuk nu ????
Asia Medlem Ålder 55 Kön Man 4 december 2005 #4 Originally posted by x_y Är du kille eller tjej? Klicka för att expandera... smeker sin kuk...behöver du fråga? En shemale?
Originally posted by x_y Är du kille eller tjej? Klicka för att expandera... smeker sin kuk...behöver du fråga? En shemale?
S Scorpio Medlem Kön Man 4 december 2005 #5 Jodå. och det ska man nog göra i en timme till i alla fall. Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
Jodå. och det ska man nog göra i en timme till i alla fall. Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
R Runkaren90 Ny medlem Kön Man 5 december 2005 #6 Nä inte smeker men runkar och nu kom jag Runka borde man göra förjämnan
J Jerkerboy Medlem Kön Man 5 december 2005 #7 Självklart sitter jag och smeker och runkar...varför inte likson...
Kevlarsjälen Medlem Kön Man 5 december 2005 #10 Nej det gör jag inte just nu, men det gör jag säkert om en stund
R Runkamera Ny medlem Kön Man 5 december 2005 #11 har suttit och smekt mitt stånd ett par timmar blir kåtare och kåtare
3 3somelover Ny medlem Kön Man 6 december 2005 #12 nån här idag ?? skulle vilja se en snygg kuk spruta ...
B Bradley Ny medlem Kön Man 6 december 2005 #13 Jag har ett klipp med min sprutande kuk...sugen? Vad har du till mig?
Goboy Medlem Kön Man 6 december 2005 #15 Tog en snabbrunk när jag hade middag tillsammans med en stönande ridande tjej på en sådan maskin dom rider på. Blir så kåt av när tjejer stönar och när dom njuter. På datorn.
Tog en snabbrunk när jag hade middag tillsammans med en stönande ridande tjej på en sådan maskin dom rider på. Blir så kåt av när tjejer stönar och när dom njuter. På datorn.