smeker du dig ....

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag brukar alltid smeka klittan samtidigt. Det spelar ingen roll hur bra killen är, det är svårt att få orgasm bara genom att bli knullad, iaf för mig.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by spruttibangbang

hahah! jaa, risken kanske finns men det är nog ingen fara.. å är man slapp så tror jag nog man vet om det, eller?
Men i så fall kan väl skadan bli desto större, om nån påpekar eller kan tolkas påpeka en brist man själv känner till så tar det ju hårdare. Kan ju bara relatera till de små skavanker jag anser/tror mig själv ha...

Riktigt kungligt namn du skaffat föresten. Doktor Snuggles är ett kärt minne, nästan i klass med Starzingers :).
 

All fools day

Ny medlem
Kön
Man
Bästa ställningen för att smeka sig själv tycker jag är om han ligger på sidan och jag på rygg lite vinkelrätt mot honom och med benen vikta över honom.
 

Muffdiver

Ny medlem
Kön
Man
Varför inte som kille utföra den tjänsten samtidigt.
Verkar tydligen inte så vanligt...?

Livet är underbart när underlivet är bart.
 

Labbe72

Ny medlem
Kön
Man
Min fru brukar alltid smeka sig själv när vi har sex.
Bäst är när jag ligger på rygg och hon rider mig baklänges.
 

mr_nitrous

Ny medlem
Kön
Man
vet inte men när jag har sex så brukar tjejen ta tag i säng-gaveln eller nån kudde eller i mej å så kniper hon om ordentligt när hon kommer......hon brukar då inte leka med klittan i alla fall, oftast så är klittan "förbjudet områden" just när hon kommer(fråga inte varför)......skulle d vara bättre i fall man skulle leka lite med den då eller???

god dam! can't get enough.... :)
 

totkopf

Ny medlem
Kön
Man
Trodde det var standard och vanlig artighet att smeka lite klitta medans man knullar.
Allt annat än komplicerat och det ökar ju stimulin ordentligt så man får ju lite utdelning själv också, minst sagt.
Den enda ställning där det blir svårt för mig att smeka henne är om hon rider, men det är ju bra för man vill ju hinna växla lite innan man är klar.

Förstår inte hur det skulle kunna vara svårt att smeka den?

-------------------------
"Our love can put an end to this fucking world"
 

SilverStar

Ny medlem
Kön
Man
Ibland när jag knullar en tjej bakifrån brukar jag föra hand in under magen på hon och smeka hennes klitoris. Det brukar blir väldigt uppskattat och tjejen brukar komma oftare då :) Det är nog ett av dom lättaste sätten för en kille att smeka tjejens klitoris samtidigt som dom har samlag.

*Tungvirvel*
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Yes, varför inte? ;)
Jag brukar vilja ligga på mage, men puta med rumpan så man lätt får in en hand och kan smeka sig själv medan man får smaka på en härlig kuk. Det tar inte många minuter innan man inte kan hålla käften och börjar gnida sig okontrollerat mot killen ;)
 
Toppen