smekte syrran

kåtjimi

Ny medlem
Kön
Man
Hej. Tänkte berätta en sak som hände för ca 2 år sen. Vi är tre syskon, jag är yngst. Våra föräldrar är skilda så vi barn åker tåg emellan. En dag när jag och min stösrta syrra åkte så låg hon och sov på tåget bredvid mig. Jag har alltid varit lite småkåt på henne...Iallafall så hade hon en ganska kort kjol på sig, och hojn låg med röven mot mig..ja kunde juh inte låta bli att lägga min jacka över hennes höft och lägga mig själv på henne och lossas sova. Så ja gjorde det å smög in med handen och börja smeka henne lite försiktigt mellen benen på hennes fitta...nu när jag tänker tillbaka ångrar jag att jag inte drog undanb hennes trosor.. fan va ja blev kåt alltså!

Hoppas att dt inte bara är jag som njuter av att tänka på det som hände..(det är sant)
 

tuvalu2

Ny medlem
Kön
Man
oj...grabben sök hjälp...här i sverige kallar vi det för incest...iiijack.....asså....
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Håller inte riktigt med tuvalu2. Är det så farligt att det är incest? Mellan bror och syster spelar väl inte så himla stor roll.

Däremot kåtjimi, så tycker jag att det var fel att du gjorde det när hon låg och sov. Hon kunde ju då inte säga vare sig bu eller bä.

Am I right or am I right?
 

tuvalu2

Ny medlem
Kön
Man
dp-lover.....nej nej...det är helt över gränsen liksom..allt ska göras inom vissa ramar.....

Med...V..hälsningar
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Du kanske har rätt tuvalu2. Men jag är inte säker... Helt klart är att det inte är något att leka med. Det kan leda till tråkigheter och så. Så så långt håller jag verkligen med dig!
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Förnedrande är väl vad det är. Som den mediala sexbilden i västvärlden, fast på ett dessutom äckligt sätt.
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Intressant att se var folk tycker gränsen går. Syskon emellan tycker jag är ok, men det om båda är ok med det. Det här hade han inte hört ett dugg om vad hon tyckte.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Allt är okej om båda är med på det. Det var uppenbarligen inte fin syrra eftersom hon låg och sov, och jag tror knappast att hon hade varit det om hon var vaken heller. Det är lika illa eller värre än att pilla på nån främmande som ligger och sover. Övergrepp kallas det.
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Originally posted by el gardo

Förnedrande är väl vad det är. Som den mediala sexbilden i västvärlden, fast på ett dessutom äckligt sätt.

Eh, va? Sen när är incest inte totaltabu enligt västerländsk (kristen) etik? Jag tror t o m att det är det första, ursprungliga tabut. (Efter tidelag, möjligen.) Verkar heller inte vara något den sexualiserade marknadsföringen rått på.

Vad gäller OP:n har jag inte mycket att säga om åtrå till syskon (verkar vanligare än man antar), men håller med om att man är ute på mycket farlig mark om man agerar på den. Om du tycker att det skulle vara jobbigt om mamma och pappa fick veta, betänk familjeterapi och åtal för ofredande... Ingen orsak att få panik, det är nog inget större fel på dig (jag misstänker att du är rätt ung), men du måste förstå implikationerna av vad du gör. Håll dig till fantasierna.
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Man kan inte göra något med sina syskon om man är frisk i skallen. Får ursäkta om jag trampar några på tårna nu, men vafan! Vart sitter den sexuella spärren ?

Incest är något som verkligen får mig att känna avsmak, och jag ser bara fel med det. Finns inte en möjlighet till något resonligt tänkande i det.

Även om båda är med på det, så tycker jag det är helt fel !

Hoppas inte någon blir förbannad på mig nu, men jag la fram saker ur min synvinkel, och säger vad jag tycker.

Usch.

Edit: En sak är väl om man inte är tillräckligt gammal och förstår bättre, men det är den enda ursäkt som kan godtagas.

Själv, är bäste dräng.
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Bamse-Mannen: Känner du avsmak för homosexualitet. Incest mellan en bror och en syster är ju trots allt olika kön.
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Goboy: Känner inte direkt avsmak, men det tilltalar mig inte heller direkt. Men det är en skarp skillnad. Ett homosexuellt par kommer inte ifrån samma föräldrar.

Det gör man om man håller på med incest. Och det finns väl en anledning till att det finns förbud mot detta ? Och behandling emot det.

Jag spänner hellre på en kille, än att gå på min syster.

Att ens kunna dra en sådan jämförelse :S


Men, jag kan även lägga fram såhär. Visst kan man känna en viss lusta när man ser en familjemedlem, men man skulle aldrig aldrig någonsin kunna göra något med denne. Inte ens kunna fantisera om det.

Som sagt, min åsikt den går aldrig ändra på i detta fall.

Ztrul: Nä jag har faktist inte så mycket annat att störa mig på, dock stör jag mig inte på detta. Bara framlägger min åsikt.

Själv, är bäste dräng.
 
Toppen