smisk?

Kön
Man
va tycker ni tjejer om smisk? själv vet ja att min flickvän älskar när ja smiskar henne... vi va på landet nyss o där bad hon om bara hårdare o hårdare. smiskade nästan så hårt ja kunde... gillar ni tjejer smisk?
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Vet inte om jag gillar det eller ej, har aldrig provat, men jag har onanerat till den fantasin MÅNGA gånger!! Tänder mig mycket! Svar nog på din fråga??:)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Om du fantiserar... prova & lev ut!!?
du skulle säkert gilla det...:p

Originally posted by Rödluvan

Vet inte om jag gillar det eller ej, har aldrig provat, men jag har onanerat till den fantasin MÅNGA gånger!! Tänder mig mycket! Svar nog på din fråga??:)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Det tror jag säkert att jag skulle göra, ska "bara" hitta rätt tid och plats, för att inte tala om rätt partner... Som gärna också får tända på det!
 
Kön
Man
d e nog inga större problem att hitta en partner som tänder på det... om du nu är hetero. Jag tror att de flesta killar har det som en liten fantasi. även fast d inte säger så
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Partner e nog inga problem, det finns gott om tjejer oxå som gärna ger dig smisk på bara stjärten...[}:)]
men det finns oxå gott om killar som mer än gärna lägger dig över knäet & ger din skinkor en behandling som passar en stygg flicka som dig...:p

Originally posted by Rödluvan

Det tror jag säkert att jag skulle göra, ska "bara" hitta rätt tid och plats, för att inte tala om rätt partner... Som gärna också får tända på det!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mhmm dareyou99...
jo det e rätt, rätt tillfälle & rätt mängd samt rätt handlag..





sperma, smaken du aldrig glömmer
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar att få lite dask på baken när jag blir tagen bakifrån, och daska killen på baken med för den delen.. :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mhmm du en skamlös liten kåtis...Gött
:p
Originally posted by hanna82

Jag gillar att få lite dask på baken när jag blir tagen bakifrån, och daska killen på baken med för den delen.. :)



sperma, smaken du aldrig glömmer
 
Kön
Man
e d många killar som gillar att bli daskade själva... ja älskar att smiska flickan, men har nog svårt att bli smiskad själv. tycker inte d e upphetsande
 
Kön
Man
ojojoj, sist nu när ja smiskade min flickvän fick hon inte nog med min hand utan krävde mer... d blev en bok som fick smiska till henne ordentligt. riktigt röda skinkor och en skrikande orgasm:)
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
jag tror inte att jag finner smisk särskilt upphetsande, om en tjej skulle försöka smiska mig tror jag att jag skulle skratta och inte kunna ta det "seriöst" :p


Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 
Kön
Man
nej, att få smisk själv e inge kul tror ja iaf... men att smiska flickvännen e balnd d bästa, å viska jävla slampa i hennes öra samtidigt...
 
Toppen