Smittsam bacill...

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Masserar sakta fötter, vader, knäveck, lår, insidan lår upp till stjärten ut på skinkor, långsamma sköna drag i svank och över rygg, upp mot skuldror ut på armar och sen lösa upp alla knutar i nacken försiktigt.... Om du vill får du vända på dig...
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Masserar sakta fötter, vader, knäveck, lår, insidan lår upp till stjärten ut på skinkor, långsamma sköna drag i svank och över rygg, upp mot skuldror ut på armar och sen lösa upp alla knutar i nacken försiktigt.... Om du vill får du vända på dig...
Nja Jag vill - kanske inte alls vända på mig ... Njuter verkligen i min nuvarande ställning! Vill ha mer - nu!!!
 

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag börjar om nere vid dina fötter, tömmer på en kroppsvarm olja på dina ben och rygg, kliver nu upp på bänken och låter mina händer glida upp längs dina lår medan jag sätter mig lätt på dina vader och låter mina händer massera dina skinkor. tummarna glider in i vecket under skinkorna och fingrarna klämmer försiktigt på utsidan, sätter en hand på mitten och låter den glida in en bit och nudda lite vid dina yttre blygd läppar... jag flyttar upp händerna mot ryggen och sätter mig försiktigt på dina inoljade lår....maserar varje centimeter av ryggen och kysser dig i nacken emellanåt. du känner min hårdhet mot din bak då jag lutar mig framåt...
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
…varje nerv i min kropp är koncentrerad på dina händer…ignorerar att jag helst skulle vilja att du masserade mina tår…
Njuter i fulla drag… dina händer är magiska… - Ditt stånd mot min bak… Vänder mig om och ser in i dina ögon… kåtheten lyser… och jag vet att du vet att jag längtar efter att ditt härliga stånd skall leta sig in i min bultande, längtande våta fitta… Ta mig...
 

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag tar tag i ditt högra låroch lyfter upp det. Du styr min styva kuk rätt, jag trycker på och sjunker in i din inoljade våta varma härlighet...jag böjer mig fram och suger in en bröstvårta, du sluter dina ögon suckar av vällust. Dina händer krampaktigt om min stjärt som trycker på. Jag pumpar sakta djupt i din sköna fitta...du är så skön..
Vi glider i sär och dina ben når golvet och du böjer dig över britsen och putar med röven och väser...knulla mig. Ja sätter upp ena benet på britsen och tar tag i kuken och låter den gå in i dig bakifrån......
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Blir lika för mig faktiskt när man går in här hehe. Så vet man att man inte har tid att ..... hmmm, ja ;) så går jag helt enkelt inte in. Så med det sagt, får pojkvännen ett trevligt jobb ikväll när vi lägger oss :p
 

anders_v

Medlem
Kön
Man
Underbart här inne. Så mycket härlig kåthet som andas ut i detta forum, blir behagligt påverkad. Söka läkare? Har inte riktigt den relationen till mina läkare men det kan ju vara en idé om relationen är den rätta. :p
 
Toppen