SMS-fraser

nisssen-123

Ny medlem
Kön
Man
Hallå!
Är det någon mer än jag som, ibland när man är ensam hemma och vill bli kåt, någonsin har försökt "kåta upp" någon via sms? :p

Det brukar iallafall jag och jag undrar om ni har några bra fraser för att just "Kåta" upp någon? :p

Här är några av mina favoriter:

”Shit vad det är varmt i natt. Utan täcke och utan underkläder och ändå är magen helt blank av svett… Jag kan inte sova. Vad gör du…?”

”Brrr. Precis utkommen ur duschen. Kaaaaallt. Ska krypa ner i sängen… Vad gör du?”

”F-n vad jag är kååååt”.

osv
 

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
haha njeee... DEt beror på bruden man skriver till o hur vågad hon är o etc :p Blir nog aldrig samma fras 2 gånger
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Vad är det för uppkåtande med

"Brrr. Precis utkommen ur duschen. Kaaaaallt. Ska krypa ner i sängen… Vad gör du?"

? :)
 

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
Skulle nog skrivit: Står våt o naken här efter duschen o det skulle vara trevligt o ha en varm skön kropp o krama emot sig *blink blink*
 

Duel

Medlem
Kön
Man
Det vet dom allt.... Om inte annat så får jag inviga dom i det genom att sms:a dom länken, men dom känner mig så det brukar inte vara nån tvekan om vilka sidor jag gillar att besöka.
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag har min dildo på klitoris. Du bestämmer när jag ska sticka in den i fittan
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Brukar köra på duschfrasen, typ, "just kommit ut från duschen, sitter i bara morgonrocken, snart dags för sängen däremot... gör du? ;)"

Eller nån gång har man mot rätt person varit så busig och skrivit "ligger i sängen och tänker på dig, det vi gjorde sist... Gör mig alldeles kåt, lust att hjälpa mig här? ;)"
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Om jag skickar såna sms, vilket inte händer så jäkla ofta beroende på att jag har sällskap, så brukar jag antyda något om nakna kroppar och fukt, fast jag skriver det aldrig på ett uttryckligt sätt. Bara så hon anar vad jag menar, mellan raderna,

Jag har nog sagt nån gång att jag vill att hon ska komma och sätta sig på mitt stånd, låta den glida in.... ":)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
[}:)];)P.S. jag skriver mellan raderna att jag vill ta henne bakifrån hårt, att jag vill se hennes rumpa töjas runt min kuk när den glider in och ut i henne... att jag vill njuta av alla hennes hål.. men aldrig snuskigare än så :p
 
Toppen