smuggla kondomer

den_unge

Ny medlem
Kön
Man
hej jag undrar bara om nån har något tips på hur man kan fixa kondomer utan att behöva köpa på ica eller behöva skämmas på så sätt och att inte föräldrarna undrar vad det är i paketet om man beställer?något sätt måste det finnas för det skulle ju vara kul att på prova på lyxrunkning någon gång ju :)
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Gå till ungdomsmottagningen, de brukar ha en skål framme där man får plocka, om du vill ha större mängder så brukar de också sälja paket billigare än i affärer. Annars kan du ju bara gå till en ica i andra änden av stan eller så, där ingen känner igen dig ändå.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
men shit, gå in i vilken kiosk som helst och köp, det är ju för en hälsosam sak, inte behöver man skämmas för att man köper gummi.

Masturbation for Salvation
 

biff

Medlem
Kön
Man
om du går i skolan kan du ju alltid gå till skolsyrran hon har massor av kondomer
 

den_unge

Ny medlem
Kön
Man
hm det finns nog inget alternativ som är utskämmningsfritt.Hur gjorde ni första gången ni skulle ha kondomer då?
 

runka_kuken

Ny medlem
Kön
Man
Det kan ju finnas i automater åxå?
I Stockholm finns det i Selecta-automaterna (de med godis) i tunnelbanan.

Lycka till!
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
den_unge: varför tycker du att det är så skämmigt då? Jag tycker inte alls att det är skämmigt, har köpt på icaaffären där jag brukar handla. Men runka_kukens tips är ju bra, det brukar finnas automater på toaletterna på uteställen också, typ discon och sånt (bara du inte är för ung för att komma in på dem).
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by den_unge

hm det finns nog inget alternativ som är utskämmningsfritt.Hur gjorde ni första gången ni skulle ha kondomer då?
Jag gick tio minuter rakt fram tills jag kom till en liten tobaksaffär helt utan andra kunder (Gick in i ett par och vände som hade kunder på vägen). Smög in utefter väggen och stammade fram mitt önskemål. Bet mig hårt i tungan för att inte vara extra pinsamt och köpa ett tuggummi eller nåt annat onödigt också. Snabbt ner med den i fickan och ut igen, en klart befriande känsla när det var över :).

Som så mycket annat är väl första gången värst även när det gäller att köpa kondomer, idag har jag inget problem med det alls.
 

Nudillo

Medlem
Kön
Man
Men det är jäkligt roligt att stå på andra sidan kassadisken och sälja kondomer. Vissa tycker att det är så otroligt pinsamt och köper en massa annat innan och man ser på dem att det enda de skulle ha var kondomerna, fast inte mej emot det är bra för affärerna.:)
En av de gånger som killen inte varit generad var när han kom i bilen tillsammans med en hyggligt snygg tjej hon stannade kvar utanför, han gick in köpte den största biltvätten i automaten och ett paket kondomer. Jäkla synd att man inte kom ifrån kassan just då.:)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by Nudillo

En av de gånger som killen inte varit generad var när han kom i bilen tillsammans med en hyggligt snygg tjej hon stannade kvar utanför, han gick in köpte den största biltvätten i automaten och ett paket kondomer. Jäkla synd att man inte kom ifrån kassan just då.:)
Hmm... bra tips, dags att köpa en ny bil :).
 
Toppen