Smyg titta

Design

Medlem
Kön
Man
Var och åt på "M" idag och satt så jag såg under kjolen på en kvinna på ca:50år,hon satt och visade sina vita trosor som spände fint över fittan,mm så styv jag var...vill e bara hem och runka av mig....
mvh D
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Låter riktig upphettsande.
så sexigt när man kan ana lite under en kort kjol på en kvinna.:)
 
G

Guest

Gäst
Låter najs. På tal om medelålders kan berätta att min medelålders messade mej på midsommar och skrev att hon kommit ut ur duschen och skulle välja mellan ett par rosa spets med brazilian-cut eller svarta med snörning baktill. Det blev de rosa :)
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Såg igår inne i GBG en dam som satt på McD och stringen stack upp där bak. Tänkte fotat med mobilen men stod massa folk emellan.
 

Tomtenils

Medlem
Kön
Man
Var och åt på "M" idag och satt så jag såg under kjolen på en kvinna på ca:50år,hon satt och visade sina vita trosor som spände fint över fittan,mm så styv jag var...vill e bara hem och runka av mig....
mvh D

Medelålders is the shit. Tänder som fan på en av mina polare mamma. Världens fantasi att få knulla henne hårt i röven...nu fick man stånd haha!
 

Design

Medlem
Kön
Man
Var hemma hos svärmor idag,när jag kom satt hom och solade i vita tanga och bh....åå vad dom spände över fittan på henne..hon gick in och intog badrocken...vilket runk det blev när jag kom i bilen...
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Brukar ofta smygtitta på killar och män i träninglokalen:oops:

Tighta träningskläder och en kille/man som pumpar muskler är en livsfarlig kombination:p

De brukar av någon anledning alltid pumpa lite mellan benen också. Sedan frågar folk hur jag orkar vara på träningslokalen så ofta[:0]:D
 

pettaponk

Medlem
Kön
Man
Smygtittar var och varannan dag, Det finns så måcket vackert att lägga ögonen på. Utmaningen är att fortsätta kolla så länge som möjligt.. Går gärna efter mysiga rumpor i trappor, runt kvarter man inte skulle runt egentligen osv..mmm:p
 

mickeglad120

Ny medlem
Kön
Man
En sak jag undrar är: vill de att man ska titta och bli kpåt? Eller råkar det bara bli så? Själv blir jag otroligt upphetsad när jag ser "vanliga " kvinnor i såna situationer, mer tack...
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Var hemma hos svärmor idag,när jag kom satt hom och solade i vita tanga och bh....åå vad dom spände över fittan på henne..hon gick in och intog badrocken...vilket runk det blev när jag kom i bilen...

ja visst är det härligt att fantisera om svärmor!!!!
vill så gärna sätta på henne..:oops:
 
K

knakille

Gäst
Brukar ofta smygtitta på killar och män i träninglokalen:oops:

Tighta träningskläder och en kille/man som pumpar muskler är en livsfarlig kombination:p

De brukar av någon anledning alltid pumpa lite mellan benen också. Sedan frågar folk hur jag orkar vara på träningslokalen så ofta[:0]:D

ska vi träna ihop nån gång?:D
 

biff

Medlem
Kön
Man
Brukar ofta smygtitta på killar och män i träninglokalen:oops:

Tighta träningskläder och en kille/man som pumpar muskler är en livsfarlig kombination:p

De brukar av någon anledning alltid pumpa lite mellan benen också. Sedan frågar folk hur jag orkar vara på träningslokalen så ofta[:0]:D

håller med dig fast tvärtom då finns så jävla mycket fina tjejer som tränar men mycket tajta kläder .har haft svårt att dölja mig ibland:D
 

Bången

Medlem
Kön
Man
Förra sommaren på en badplats så satt en kvinna i kanske 55 åldern med ena benet på bryggan och andra i vattnet. Hon skekade rätt bra mao. Mitt bland folk så jag ena blygdläppen. fan vad jag glodde!:p
 

sthlmsman55

Ny medlem
Kön
Man
Det här är det bästa jag vet.
Saknar filmer där man kan kika under kjolen och få runka av sej.
Någon som har något tips?
:p
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Tjejer på gymmet i tajta kläder finns det gott om... men killar i tajta kläder... ja inte lika vanligt om man då inte skall på spinning eller liknande men då har dom ju oftast vadderad röv :)
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Härligt när kjolar råkar blåsa upp lite eller när nån tjej sitter ner och man råkar se lite när man minst anar det :cool:
 
K

knakille

Gäst
När jag var yngre såg jag en gång en sak jag sent ska glömma.

Jag mötte en snygg tjej på stan jag spanat in några gånger och ni som läst en del jag skrivit hät på Onanera vet jag har en svaghet för mörka tjejer.

Vi möttes på gågatan efter 5-10 sekunder vänder jag mig om för o spana in henne och döm om min förvåning då vinden blåser till så hennes korta kjol ( till strax över knäna) blåser upp och man ser tydligt hennes vita string avteckna sig mot hennes mörka skinkor.

Dte tyckte jag var en härlig syn, speciellt då det e en tjej man redan har spanat in :p
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Har en granne med vad jag tror är en väninna som är ute och sprinbger ganaska ofta. Tajta härliga byxor o tajta rumpr som springer nedför backen hemma. Har försökt fota men hinner aldrig med :)
 

Design

Medlem
Kön
Man
Låg på sängen och runkade när jag hörde att ngn gick ut från trappen,det var grann tjejen(ca25 år)som skulle iväg på cykeln..hon böjer sig fram för att låsa upp ,och jag får njuta av hennes fina rumpa genom gennes vita tajts.Den vita stringen lyste igenom.....det krampade i pngen och sperman sprutade på golvet........är styv nu igen...bara men tänker på det..
mvh D
 
Toppen