Smygaren...

Cissi

Medlem
Kön
Man
Jag blir kåt av att se en kille runka och spruta. Att upptäcka någon göra det beror nog på i vilken situation det är i, men om jag hade gjort det i rätt situation hade jag nog själv börjat onanera direkt, eller uppsökt ett ställa att göra det på.

Att bli upptäckt själv vet jag inte om jag blivit, tror det faktiskt och det kan göra mig galen av upphetsning. Att veta att någon ser vad jag gör. I mina senaste relationer har vi onanerat inför varandra, öppet och ogenerat och det finns inget att jämföra med. Det är sådant man tar med sig i tankarna när man onanerar själv, att se sin kille bli hårdare och hårdare och sen bara spruta rakt ut.

Never fake an orgasm
 

Occy

Medlem
Kön
Man
det är så sant cissi .... När man ser sin partner onanera så tar man det med sig
i tankarna och använder dom när man är ensam ...

jag tror faktiskt att det skulle kunna hjälpa många par om dom istället för att bara ha
sex med varann , kanske onanerade framför varandra... det är ju bara så enormt upphetsande...



Some play hard to get , I play hard to want
 

teca1971

Medlem
Kön
Man
Jag vaknade härom natten att min tjej smekte sig själv, hon ville väl inte störa mej antar jag. Fy för va gott det såg ut :)
 

pellemas

Ny medlem
Kön
Man
För en tid sedan visade min dåvarande flickvän mig hur hon brukade göra när hon onanerade... kan säga att det var en syn för gudarna *S*. "Spelet" var att vi låtsades att hon va ensam så det blev ju lite som att smygtitta... undrar om ni tjejer fattar hur upphetsande det är att se er leka så...

Sthlm
 

onanikillen

Ny medlem
Kön
Man
Bodde på hotel Slussen i Sthlm klockan närmade sig 04.30 så jag tänkte att jag drar hem.
Min kompis hade inte kommit hem så vad gör man i fyllan?
Onanerar.

Efter 20 minuter så rycks dörren upp och där ligger jag och in kommer min kompis med en tjej och hennes killkompis. Jag kunde ju inte direkt dölja vad jag höll på med. Min kompis visste inte var han han skulle titta men tjejen kom fram och hjälpte mig och de både killarna gick ut.
Det var de!
 

JARI81

Ny medlem
Kön
Man
Jag skulle ge vad som helst,för att få se en tjej smeka sig själv till orgasm.
Är helt besatt av kvinlig onani. det finns inget sexigare än en kvinna som "fixar till det" helt själv.
*puzz o kram på er *
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Alltså det är ledsamt att det ska behöva ske i avhållsamhet.....jag onanerar alltid framför min pat´rtner och även utan honom och t.om med honom på webbisen ibland. Finns ju inget mer naturligt och skönare.....kom igen nu....säg vad ni vill ha och håll inte tyst om det...hon vet säkert inte att du drömmer om att se det live....



Originally posted by pellemas

För en tid sedan visade min dåvarande flickvän mig hur hon brukade göra när hon onanerade... kan säga att det var en syn för gudarna *S*. "Spelet" var att vi låtsades att hon va ensam så det blev ju lite som att smygtitta... undrar om ni tjejer fattar hur upphetsande det är att se er leka så...

Sthlm
 

Jack Dawson

Ny medlem
Kön
Man
ha ha, jag behöver bara be min flickvän onanera framför mig så gör hon det, jag har till och med foto på det, gött som fan..
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
Haha, vad macho. Och hon lyder alltid snällt och villigt?

__________________________________________

Tänk om man blir en buss när man dör...
 

Kissmeslow

Ny medlem
Kön
Man
Älskar att kolla in när andra onanerar, och dessutom att visa upp mig själv! Ute på Stockholms nakenbad så får man nästan alltid utlopp för dessa lustar:)
 

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Min pojkvän vill så gärna att jag onanerar framför honom. Grejen är ju att jag fantiserar om andra och pratar med mig själv medan jag smeker musen. Han vet ju om det, men det skulle iaf kännas genant att visa upp mig så. :oops:
Däremot skulle jag vilja se honom runka till porrfilm. Eggande! :p

Everyone has a sexlife. Just more or less active.
 

elev

Ny medlem
Kön
Man
Klart man ska bjuda på sig själv lite och göra som ens partner vill :D

Man ska njuta av tillvaron THATS IT :)
 
Toppen