Smygrunken

peece

Ny medlem
Kön
Man
ska berätta en pinsamhet.Jag är en 24 årig kille som bor på landet.En gång när jag va 21 år och bodde hemma gick jag bakom vedskjulet för att kåta av mig.Morsan hade haft en väninna på kaffe som jag tände på.hon va väl typ 30 år hon hade tajta ridbrallor på sig,kortklippt och fast och fin kropp,ja hade vart borta nån timme och jag var ganska mätt så jag la på en ljudlig och lång Rap så det ekade när jag stod där å runkade,detta hörde mamma och hon förstod att det var jag för hon är van vid mina hårda rapar.men det tänkte inte jag på utan jag runkade på och precis när jag skicka iväg satsen stod mamma och hennes vännina 3 meter bredvid och såg allt,vänninan log och morsan sa ,det var värst va de va kräm i min pojkes påle då och log,jag drog upp byxorna snabbt och sa hur kunde ni komma hit då?Då sa hon ,jag kom på att jag skulle fråga dig om du vill ha mer kaffe och jag hörde din ljudliga rap så vi gick hit ljudet kom från sa hon..efter detta våga ja inte visa mig hemma på 3 dar.fy vad pinsamt.
 
M

Matte_kåt90

Gäst
Undra om hennes vännina blev lite sugen där? ;)

Jag är en kåt liten kåtbock:p
 

Värmlandspöjk80

Ny medlem
Kön
Man
Undrar hur det gick .väninnan kanske pullade av direkt hon kom hem haha. Sökte igenom miljontals trådar inatt och denna var för skön. gammal men kul.
 
Toppen