Smygtitt

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Har du smygtittat på några som älskat någon gång?
Eller på någon som varit naken, t ex i duschen?

När jag gick på högstadiet upptäckte jag ett hål i en dörr där jag kunde titta på mina klasskamrater i duschen. Jag var där flera gånger efter gymnastiklektionerna - blev lyckligtvis aldrig upptäckt - och när jag slutade nian hade jag sett alla mina klasskamrater nakna, de flesta flera gånger, utan att någon visste om det. Behöver jag säga att dessa synintryck fanns på näthinnan under många sköna onanistunder på den tiden!?!
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
De flesta har nog smygtittat någon gång när tillfället har varit där:):p
Originally posted by erotique

Har du smygtittat på några som älskat någon gång?
Eller på någon som varit naken, t ex i duschen?

När jag gick på högstadiet upptäckte jag ett hål i en dörr där jag kunde titta på mina klasskamrater i duschen. Jag var där flera gånger efter gymnastiklektionerna - blev lyckligtvis aldrig upptäckt - och när jag slutade nian hade jag sett alla mina klasskamrater nakna, de flesta flera gånger, utan att någon visste om det. Behöver jag säga att dessa synintryck fanns på näthinnan under många sköna onanistunder på den tiden!?!

Kåt runkare
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Smygtittade ofta i duscharna när jag jobbade som hamnvakt för längesedan. Såg m,ycke intressant. Borrade tom ett hål genom väggen ion till en dusch för att se mer :)
 

mgk

Medlem
Kön
Man
På den skola där jag gick mellan sjunde och nionde klass fanns det dubbla omklädningsrum för både tjejer och killar. Mellan dessa fanns en bastu dit det fanns dörr från duscharna, dvs två dörrar in från killarna till deras och två från tjejernas till deras. I min klass var vi väldigt få grabbar och använde vanligtvis bara ett omklädningsrum och detta kom några av de tuffare tjejerna på att utnyttja...
Under slutet av åttan började de ge kommentarer om oss killar och våra snoppar när vi satt i rastrummet. Det blev lite pinsamt för oss grabbar och efter ett tag kom de fram att de från slutet av sjuan och nästan hela åttan tittat på oss genom ett hål i dörren till bastun. De hade bra koll på hur vi utvecklats och vilka som brukade ha "besvärligt" i duschen osv. Finalen var att det hade blivit allmänt känt bland tjejerna i vår årskull så tjejerna i både vår klass och i vår parallellklass hade roat sig kungligt. Detta hade även killarna i vår parallellklass drabbats av.

Det här var otroligt pinsamt när det hände men så här i efterhand skrattar jag åt det och funderar lite på vad tjejerna fantiserade om efter att ha sett oss...
Vad vet jag? [:p]
 
Toppen