smygtitt

The_Big_One

Ny medlem
Kön
Man
detta är en sann berättelse med lite ändringar pga att jag inte vill avslöja för mycket.

vi var några vänner som satt & åt middag tillsammans härom kvällen. några av dem hade inte träffat varandra innan & man såg att det tände direkt emellan två utav dem. hon fnittrade till varje gång han sa något. efter middagen så började de mysa lite smått när vi tittade på film & det avslutades med att de kysstes hela kvällen.
sedan var det dags att sova. alla gick & lade sig & de två ockuperade en säng & jag själv fick ligga på en soffa i rummet bredvid. UTAN NÅGON DÖRR!
jag var den som lade mig sist & när jag legat i sängen ett tag & har insett att jag kommer att få svårt att sova så "vrider jag mig i sömnen" så att jag ser rätt in på de nykäras säng. efter ett tag så börjar jag höra fnitter & jag kikar upp. hennes hand hade börja smeka hela hans kropp & han låg & smekte hennes bröst under t-shirten. de hånglade konstant.
jag blev lite nervös & undrade vad jag skulle ta mig till om de bestämde sig för att fortsätta!

som jag anat så började de långsamt långsamt föra smekningarna neråt & det slutade med att de låg & smekte varandra utanpå trosorna/kalsongerna.
sedan så drog de undan täcket & tog av varandra sovkläderna. jag låg där på första parkett med ett pulserande stånd & tittade på när två sjukt heta människor smeker varandra. hon log & tittade ner på hans stora manslem & slöt sedan handen om den. jag ryckte till lite utav upphetsning & log. hon runkade av honom i en långsam fin takt medans hans hand masserade hennes ena bröst. sedan slutade hon plötsligt & jag såg att hans hand låg fint över hennes fitta. han smekte den långsamt & hon bet sig i underläppen för att inte stöna. jag blev alldeles spänd utav kåthet & de lade sig sedan till rätta i en 69.
det här är inte sant tänkte jag & smög ned min hand under täcket.
när hon sedan först slickade lite lätt på hans stora ollon så snuddade min hand min stora kuk & jag höll på att komma direkt. jag såg inte hennes fitta med hans huvud längre så jag njöt endast utav hans kuk som så varsamt blev sugen & slickad på.
jag smekte mig mer & mer & de började flåsa.
när hans flås började komma upp ordentligt förstod jag att han höll på att komma. jag smekte mig mer & mer & hon började runka av honom endast. sedan tillsammans med honom kom jag ordentligt & jag kände hur jag blev alldeles våt under kalsongerna & han sprutade över hela hans mage. hon log emot honom & hans fingrar letade sig emot & in i hennes fitta. jag drog upp min hand. log & vände mig om & somnade.


jag kommer nog ha kvar det här minnet i resten av mitt liv. det var sjukt underbart!! åååh. jag vill tillbaka dit nu!!
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Smygtittar kan vara oerhört upphetsande, jag minns när jag sov över hos min väninna för några helger sen efter en blöt kväll på stan.. på morgonen vaknar jag av deras stönanden och var väldigt, väldigt nära att hoppa in och vara med. [}:)] Fegade tyvärr och fick nöja mej med att smeka mej till deras flämtanden och uppenbara njutning!
 
Toppen