Smygtitta?

Andreas79

Ny medlem
Kön
Man
Någon mer som tänder på att smygtitta på det kvinnliga könet? Jag älskar att ligga tex på stranden och smyg titta när tjejerna byter om, har man tur får man en glimt under handduken. Gillar även att smygtitta på tjejer som kissar ute, underbart nu på sommaren när det är fullt med festivaler och alldeles för få toaletter he he.
 

Amanda

Ny medlem
Kön
Man
Andreas din kåtbock;)

måste egentligen plugga, men kan inte hålla mig borta från forumet...när jag nu läser ditt inlägg blir jag blöt än en gång idag...

är en väldigt naken tjej av mig och älskar att visa mig naken och älskar just tanken att någon kan se mig...och mitt kön..

berätta gärna mer...kanske tycker du om att smyga runt i badhus och glutta, om ja, så får du gärna glutta på fittan min...se men inte röra (det sköter jag själv)...

mmmm/kram,amanda
 

ktakillen

Ny medlem
Kön
Man
brukar ligga med en kikare en liten bit från stränder, särskilt nudiststränder och kolla. Man blir också upphetsad om tjejen bredvid en på stranden solar topless och har små bikinistring på sig :D
 
G

Guest

Gäst
Jag älskar att smygtitta.. Om ett par smyger sig iväg på en fest, kanske i skogen på sommaren, försöker jag följa efter och titta.

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 

ktakillen

Ny medlem
Kön
Man
FÖrsöker någon titta in i provhytterna i klädesaffärer? Det är bra när de har en spegel mittemot dörren och det står någon snygg tjej där inne som provar trosor
 

awE

Ny medlem
Kön
Man
Jo men det blir ännu mer spännande då, för man hoppas att tjejen inte tar illa upp, vilket dem ofta gör. Men att smyg titta är något av det bästa som finns, otroligt upphetsande.

// awE
 

simon199401

Ny medlem
Kön
Man
Älskar smygtitta med. Jag smygtitta på Amanda i många år,få stånd direkt sen runkar jag klar min svullen kuk. Den är så hård då.
Och sen sprutar jag i Amandas bh eller trosa medan jag tittar på henne. På sommarn solar hon ofta men tyvärr inte topless.
Hon har enorma bröst för att var så lite så liten.
Jag runkar nu i många år på henne och blir aldrig less.
Så skönt med Amandaxxxx
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Älskar smygtitta med. Jag smygtitta på Amanda i många år,få stånd direkt sen runkar jag klar min svullen kuk. Den är så hård då.
Och sen sprutar jag i Amandas bh eller trosa medan jag tittar på henne. På sommarn solar hon ofta men tyvärr inte topless.
Hon har enorma bröst för att var så lite så liten.
Jag runkar nu i många år på henne och blir aldrig less.
Så skönt med Amandaxxxx
vem är Amanda ??
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Bodde för flera år sen på 4e våningen i ett lägenhetshus. Nästa lägenhetshus stod ganska nära mitt, och man kunde lätt se vad grannarna på samma våningshöjd gjorde eftersom lägenheterna var byggda så att alla fönster vätte åt samma håll, även min fast spegelvänt.

Där bodde bl.a en riktig enstöring till kille. Han var ung, men ändå ensam och introvert, med samma kroppshållning som en sköldpadda. Han gick ofta runt i lägenheten och pratade för sig själv osv. Men jävlar va han ”kröp ur sitt skal” när han var kåt!
Ertappade honom flera ggr sent på kvällen eller natten med att runka i sin säng, medan han gick runt naken i sin lägenhet, medan han kollade på TV osv. En gång gick han runt naken med stånd medan han helt casual pratade i telefon.
Minns särskilt en lördag och jag hade kompisar på besök för lite tv-spelskväll. Rätt var det var sa en kompis, ”öh vafan sysslar din granne med??”. Vi alla pausade spelet, släckte allt ljus i rummet. Killen, naken, hoppade av o an omkring sin lägenhet som en galning, spelade luftgitarr, ryckte i kuken, sjöng i luft-mic ståendes på sin säng, runkade lite mer osv. Helt omedveten om sin omgivning och att han var iakttagen. Han avslutade med att spruta på en väggspegel. Det mest komiska var att han direkt efteråt tog fram fönsterputs och torkade rent spegeln!
Poängen här är att aldrig nånsin döma folk, för alla har de de mest galna påhitt för sig ute i stugorna. Enda skillnaden är att hans privatliv av misstag blev en public event. :D
 
Last edited:
Toppen