Smygtittat

Pbg

Ny medlem
Kön
Man
hej! har ni någon gång smygtittat på någon medans ni runkat isåfall vem,var? förr brukade jag kolla på min sexiga granne genom fönstret och dra en runk till det, kanske tillochmed hon såg mig. då var jag 17 och hon 15 ... berääta om er :)
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
jag har smygtittat på min sambo när hon tex duschar och rukat samtidigt utan att hon vet. en gång sov jag middag o vaknade av att jag hörde nåt,efter en stund hör jag lätta stön.smög upp o hon kolla p-film o onanerade då smygtittade jag o runkade.detta är bara några plock.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
har gått ut i natten o kikat in genom grannens sovrums fönster, var ruggigt längesedan. Annars jobbade jag en sommar när jag var 16-17 i en gästhamn där man kunde kika in i duscharna. Borrade tom hål i väggen o satte en lapp över. Där fick man se mycke skoj,.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by heimat

har gått ut i natten o kikat in genom grannens sovrums fönster, var ruggigt längesedan. Annars jobbade jag en sommar när jag var 16-17 i en gästhamn där man kunde kika in i duscharna. Borrade tom hål i väggen o satte en lapp över. Där fick man se mycke skoj,.

Du kanske vill berätta några exempel på vad du fick se för något skoj? Själv har jag upplevt liknande saker, läs mer här:
https://www.onanera.se/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2157
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Hos grannen minns jag att jag såg då den 16 årigra granntjejen strutta omkring i BH blev oerhört kåt. Såg även en del andra tjejer runt i trakten gå omking i BH o trosor någon toppless men aldrig mer. I dushen såg man allt från 13-70 åriga damer duscha.
 

Curiousguy

Ny medlem
Kön
Man
När jag bodde hemma så kunde jag gå upp på vinden och tjuvkika på min granne. Dottern hade sitt rum på andra våningen på gaveln mot vårat hus och det var inte mer än kanske tio meter mellan husen. Vårt hus hade inget fönster på gaveln så hon trodde säkert att ingen kunde se, men vi hade en kallvinda med en ganska stor ventil på gavelväggen och hon hade ett stort fönster så man hade bra insyn! Där tillbringade jag en hel del tid tills vi flyttade när jag var 17. Hon var ett år yngre än mig. oftast såg man inget, on hon överhuvudtaget var på sitt rum så satt hon vid skrivbordet eller låg på sängen och läste, men ibland kunde jag se när hon bytte om och så, och några gånger fick jag se när hon onanerade. Det var oerhört spännande, och jag trodde inte fram tills dess att tjejer kunde ha sån fantasi när dom var för sig själv men det blev jag varse! :) Vi umgicks en del då och när man var hemma hos henne så hade man lite svårt att hålla sig från att le, och att hålla blicken från där jag sett att hon hade några "leksaker"!

Halloj!
 

Krille_89

Ny medlem
Kön
Man
en gång när vi campade med husvagnen och min övriga familj gick för att bada så stannade jag kvar och bakom vår husvagn låg där två topless tjejer och solade. Då runkade jag lite.
Tur att där finns fönster vid köket ;)
 

eR1k

Ny medlem
Kön
Man
Jag var på ett vandrar hem, gemensam bastu, och ventil in till båda duscharna.
såg många fina tjejer :)
 

Fetkuken

Ny medlem
Kön
Man
Har smygtittar på grannar som haft sex utan att rulla ner och på när nåt par haft sex vid stranden i nån håla där de trodde att de inte syntes. Jäkligt spännande och mycket uppkåtande.
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Klart man har tjuvkikat. När ja va 12 smög jag på grannen när han knulla sin fru tyckte det så otäkt ut[:0][/size=3]
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Har inga grannar mittemot nu men i lägenheten jag bodde i tidigare hade jag en granntjej mittemot som gärna stog och speglade sig naken på nätterna med belysningen tänd. Gick inte missa att se henne, var riktigt spännade :oops:
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Minns när jag jobbade i en gästhamn i GBG och hade som sagt borrat ett hål in i duschrummet man kunde kika in i Var kanske 16 år själv och kom en fräsch nork tjej som duschade precis innan stägning. Låste alla dörrar så ingen mer kunde komma in och hon gick in tog av sej och jag stog o spanade i hålet och fick se hennes fina fasta små bröst och lena mus som inte hade mycket hår. Hon kan vart 14-15 år och jag tokrunkade och sprutade ner väggen bra. satt med ett leende på låpparna när hon kom ut sedan.
 
Toppen