Smygtittat

batmanback

Aktiv medlem
Kön
Man
Jeg elsker å kikke, og å høre andre knulle (når jeg er på hotell t.ex.). Har oxå lyst til å være med et par, se dem knulle, kanskje ta bilder for dem, mmm.
 
G

Guest

Gäst
Kan inte säga att jag precis smygtittat när jag runkat... Men jag har smygkollat på snygga killar på gymmet och fått vända mig mot väggen med en stålt resning. Sen runkat när jag blivit själv och saggat ner hela väggen :D
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Smygtittar så fort man frå chansen vilket inte är så ofta numera. Minns oxå när jag bodde hemma och satt med kikaren i mitt rum som var nersläckt o spanade över mot grannen där det bodde 2 söta tjejer men fick aldrig se direkt mycket.

Ibland smöh jag omkring på baksidan av hus som låg lämpligt till o hoppades få se nått. Tror jag lyckades få se skoj saker 2-3 gånger.
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Smygtittade en gång när jag för länge sen bodde med farsan i lägenhet. Mittemot bodde det en kille o en tjej som hade lite trevligt när han kom ut från duschen. ;)

Tyvärr fattade de nog misstankar för de vinklade persiennerna så att man inte kunde se hehe…
 
L

lester64 (slutar på egen begäran)

Gäst
Hej,

Jag smygtittade på min storebrirsas tjej när jag var tonåring...hon var ett år äldre än mej...hon va me på semestern och jag kikade på henne utanför bastun.

hon kom på mej och det slutade med att hon runkade av mej snabbt bakom bastun nere vid bryggan.

/Lester
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
jag har smygtittat på min sambo när hon tex duschar och rukat samtidigt utan att hon vet. en gång sov jag middag o vaknade av att jag hörde nåt,efter en stund hör jag lätta stön.smög upp o hon kolla p-film o onanerade då smygtittade jag o runkade.detta är bara några plock.

Oj låter nästan som om det var jag...tänder oerhört på att smygtitta. även veta att man själv kan bli påkommen.
 

andersredna

Medlem
Kön
Man
På ett gym i Göteborg fanns det två ingångar till damernas på olika sidor duscharna.
På ena dörren fanns ingen skylt, så det var så lätt att gå fel.
Så där gick jag fel flera gånger på samma eftermiddag.
Flera gånger när det var lite tjejer där, kunde man till och med byta om och gå naken in till duscharna. Innan man mötte någon naken tjej och se förvånad ut och frågade vad hon gjorde på kill-avdelningen .
Vansinnigt men häftigt.
 
Toppen