Snälla ge mig ideer!

zingoalla

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hej på er alla
Jag skulle vilja ge min man ett ( ursäkta språket) knull han sent kommer att glömma.
Jag älskar att veta om att han går på jobbet och bara tänker en massa SNUSK för att
vi kvällen innan hade underbart. Men nu är det så att jag har tyvärr inga ideer kvar.
Så jag hoppas att någon här kan ge mig några. :D
Men inget med kiss och sånt där skit.
/zingoalla
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Några uppslag:

Låt din man vara åskådare när du ger dig själv en "rejäl omgång" med dildo/massagestav.

Bind fast honom i sängen, sätt på honom en ögonbindel och utnyttja honom ordentligt.

Montera upp en videokamera och agara porrskådisar.

Ta in på hotell bara för en eftermiddag för lite skön sex. (Extra syndigt att inte stanna över natten, utan checka ut efter sexet... ;))

Köp en sexleksak för män (Fleshlight eller en billigare variant) och använd den på honom.

Sätt en porrfilm i DVDn och be honom ta dig rejält bakifrån på golvet framför TVn.

Skaffa en sexig outfit och strosa runt i när han kommer hem.

Ta en tur med bilen till en lämplig plats och ha sex i baksätet.

Våren är här och tillfällen för utomhussex närmar sig - utnyttja det!
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Danny!

Lysande lista. Du borde numrera dem och sedan delar vi ut dem bland medlemmarna här. Försäkspersonerna testar dem och sedan en rapport här. Kanske är Sverker medlem och kan reda ut hur vi bör gå tillväga. :D Jag menar vi vill väl inte ta risken att experimentera själva och råka ut för dåligt sex?
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Danny!

Lysande lista. Du borde numrera dem och sedan delar vi ut dem bland medlemmarna här. Försäkspersonerna testar dem och sedan en rapport här. Kanske är Sverker medlem och kan reda ut hur vi bör gå tillväga. :D Jag menar vi vill väl inte ta risken att experimentera själva och råka ut för dåligt sex?

:D :D
 

pettaponk

Medlem
Kön
Man
bind fast honom så att hen ser teven, sätt på en porrfilm och sit sedan precis utanför hans räckvidd och ha det skönt. sedan kan du varva mellan att ta hand om honom och att bara låta honom titta på. genom att sukta honom och hålla honom på halster länge kommer han bli galet kåt. det skulle jag bli i alla fall:p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Mycket bra förslag. Tack tack. Kom gärna med fler :D

jag tycker du ska binda fast honom på sängen
med rumpan i vädret.. dina trosor i hans mun.

sen ska du ge honom lagom mycket smisk på hans skinkor
leka med hans kulor, lagom försiktgt
smeka hans hårdnande lem

leka lite dominant ,ed honom, jag vet vad han vill ha, han vill ha en hårdhänt Zingoalla... ge honom det
men han ska få be om att komma, vilket han ska få göra när du sen rider honom..

hoppas idéen uppskattas;)
 

KjellG

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
När värmen kommit i vår och sommar, gå omkring tros/stringlös under en minikjol så att du gör dig redo för honom. Både hemma och utomhus. Låt honom också oinskrängt få känna och tafsa på dig under minikjolen. Även detta inomhus och utomhus.

Ha offentliga knull i vår/sommar utomhus. Har själv haft det, och det är häftigt upphetsande.

Naturligtvis ska omständigheterna för ovanstående genomföras på sådant sätt att du/ni inte torskar på det.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Berätta för mannen att du tycker att han är det sexigaste som har gått i ett par skor, att han tänder dig till max och att du blir galen av åtrå när du ser/tänker på honom …

Berätta att han är mannen i ditt liv

Börja hela ”förförelseakten” med att skicka kärleksmess där du beskriver vad du vill göra med honom när ni träffas…

… kanske en helkropps-massage åtföljt av gemensam dusch, eller bad med levande ljus, som förspel…

… och, som sagts ovan, att du klär dig sexigt och gör dig fin enbart för honom…



..............................................................................................................
[pink]Danny!

Lysande lista. Du borde numrera dem och sedan delar vi ut dem bland medlemmarna här. Försäkspersonerna testar dem och sedan en rapport här. Kanske är Sverker medlem och kan reda ut hur vi bör gå tillväga. Jag menar vi vill väl inte ta risken att experimentera själva och råka ut för dåligt sex?[/pink]
[green]Jag tycker att moderator skall ta sitt ansvar för medlemmarna och själv testa förslagen på Dannys lysande lista, och sedan komma med den utförliga konsumentupplysning som anstår den moderator som värnar medlemmarnas bästa[/green];)
 

zingoalla

Ny medlem
Kön
Kvinna
Kan bara tacka för era ideer. Jag får göra en blandning
av allihop så får vi se hur det blir.:D
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
[green]Jag tycker att moderator skall ta sitt ansvar för medlemmarna och själv testa förslagen på Dannys lysande lista, och sedan komma med den utförliga konsumentupplysning som anstår den moderator som värnar medlemmarnas bästa[/green];)

Det är en god idé, frågan är bara om moderatorerna har tid att ragga lämpliga försökspersoner till testet.

För att det skall bli en korrekt vetenskaplig undersökning måste man nog testa varje förslag på listan på cirka 10 olika försökspersoner. Eller vad tror du Snäckan?

OM man bara testar med en person kan det ju vara slumpen som avgör hur det utfaller. Man kan ju ha en dålig dag...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
[orange]Det är en god idé, frågan är bara om moderatorerna har tid att ragga lämpliga försökspersoner till testet. [/orange]

[purple]Tid och tid - moderator har väl 24- timmarsdygn som alla andra! Det handlar bara om att prioritera det viktigaste… [/purple]

[orange]För att det skall bli en korrekt vetenskaplig undersökning måste man nog testa varje förslag på listan på cirka 10 olika försökspersoner. Eller vad tror du Snäckan?[/orange]

[purple]Tror precis tvärtom. För att varje förslag skall kunna bedömas var för sig är det alldeles nödvändigt att det är samma person(er) som utför varje test. [/purple]

[orange]OM man bara testar med en person kan det ju vara slumpen som avgör hur det utfaller. Man kan ju ha en dålig dag...[/orange]

[purple]Där har du en mycket viktig poäng, därför är det nog bäst att testa varje förslag mer än en gång…[/purple]
 
G

Guest

Gäst
Hej på er alla
Jag skulle vilja ge min man ett ( ursäkta språket) knull han sent kommer att glömma.
Jag älskar att veta om att han går på jobbet och bara tänker en massa SNUSK för att
vi kvällen innan hade underbart. Men nu är det så att jag har tyvärr inga ideer kvar.
Så jag hoppas att någon här kan ge mig några. :D
Men inget med kiss och sånt där skit.
/zingoalla

Börja med att ta en skön dusch. Raka dig helt len. Leta rätt på din kortaste kjol, ett tajt urringat linne och stringtrosor. Sedan använder du överdrivet mycket smink, typ massa rött läppstift, mascara och jävla massa parfym. Sedan kör du på bad girl temat när han kommer hem och teasar honom hela tiden tills du verkligen ber honom om sex... sedan kör du typ dominant och rough stil på knullet...

typ :)
 

Joooakim

Ny medlem
Kön
Man
Lite som wamboy sa...

Gör dig riktigt snygg, sen när din man kommer hem från jobbet så drar de ner byxorna/drar upp kjolen och ber honom knulle dig :D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
[orange]Det är en god idé, frågan är bara om moderatorerna har tid att ragga lämpliga försökspersoner till testet. [/orange]

[purple]Tid och tid - moderator har väl 24- timmarsdygn som alla andra! Det handlar bara om att prioritera det viktigaste… [/purple]

[orange]För att det skall bli en korrekt vetenskaplig undersökning måste man nog testa varje förslag på listan på cirka 10 olika försökspersoner. Eller vad tror du Snäckan?[/orange]

[purple]Tror precis tvärtom. För att varje förslag skall kunna bedömas var för sig är det alldeles nödvändigt att det är samma person(er) som utför varje test. [/purple]

[orange]OM man bara testar med en person kan det ju vara slumpen som avgör hur det utfaller. Man kan ju ha en dålig dag...[/orange]

[purple]Där har du en mycket viktig poäng, därför är det nog bäst att testa varje förslag mer än en gång…[/purple]


Äsch! Skit detsamma:D Jag försökte skoja genom att säga samma sak med andra ord... En yrkesskada kanske - men det blir ju bara tråkigt när ingen reagerar:unsure:

Ärligt talat så tror jag att moderator har presumtiva testpersoner som står på kö, så någon tid behöver inte alls ägnas åt att söka...

I övrigt håller jag fullständigt med moderator - även om det kanske inte framgick så där glasklart...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Ärligt talat så tror jag att moderator har presumtiva testpersoner som står på kö, så någon tid behöver inte alls ägnas åt att söka...

I övrigt håller jag fullständigt med moderator - även om det kanske inte framgick så där glasklart...

Trevligt när någon håller med...

Tyvärr har jag haft föör mycket att göra på sista tiden. Mitt odlande av kontakter har helt stannat av så kandidatlistan är tom. Inte för att det heller känns helt fel det heller som tillvaron ser ut. Har nog tagit på mig mer jobb än jag borde, men det ordnar sig säkert.

/ch
 
Toppen