Snabbrunk

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Hur fort kan det gå för dig?

Tänk dig att kuken är helt slak, du har ingen tanke på sex. Så börjar du runka till dess du sprutar, och du anstränger dig att spruta så fort som möjligt. Hur många sekunder kan du göra det på? från Slak Kuk Till Sprut, SKTS-tiden kan man kalla det. Rekord för min SKTS-tid är 55 sekunder, men jag är äldre, kan vara farfar till många här på forumet.

Tveka nu inte, ta en snabbrunk, mät tiden och berätta här på forumet om resultatet.
 
K

kuksugaren81-LÅST-

Gäst
Jag klarar det rätt snabbt... har inte mätt än... men skulle tippa på 90-120 sekunder.. ;)
Men det e skönare att dra ut på det! hehe


-Kåt BS kille... runka mycket o länge!!!
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
man skall alltså bestämma sig för att börja när man inte är ett dugg sexuell? Det är juinte så njutningsfullt ju......fast jo jag fattar nog vad du menar
 

RunkandeKillen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by fredrik66

Hur fort kan det gå för dig?

Tänk dig att kuken är helt slak, du har ingen tanke på sex. Så börjar du runka till dess du sprutar, och du anstränger dig att spruta så fort som möjligt. Hur många sekunder kan du göra det på? från Slak Kuk Till Sprut, SKTS-tiden kan man kalla det. Rekord för min SKTS-tid är 55 sekunder, men jag är äldre, kan vara farfar till många här på forumet.

Tveka nu inte, ta en snabbrunk, mät tiden och berätta här på forumet om resultatet.

Fan vet. Har inte tagit tiden, men tror den snabbaste runken jag lyckats dra av låg nånstans mellan 2 och 3 minuter. Får väl försöka slå det nån dag när jag inte har nåt bättre för mig.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Nu skulle det inte gå för fort, kanske någon minut eller två.
Men när jag var yngre, 13-14 år så var snabb runk något jag ägnade mig åt ibland. Jag tror att mitt record var 35 sec...

En mot fråga då oxå.

Hur länge kan du runka utan att ta en "micropaus". Typ ändra takt eller hålla upp ett par sekunder och så. Också en sak jag ägnade mig åt när jag var yngre. Mitt rekord var 14 minuter.

Har tagit upp detta i tidigare trådar, men iallafall

Keep on going!!
 

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Alla mina runk är från slak till slak över på ca 2 min. Aldrig förstått varför man ska reta kuken genom att hålla ut. Det är ju bättre att runka oftare i stället. Då får man ju dessutom se en skön spermasats flyga ut ur kuken oftare och detta är ju i stort sett halva nöjet, eller?

Runka e livet!
 

lunnejohan

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Ståfräsen

Alla mina runk är från slak till slak över på ca 2 min. Aldrig förstått varför man ska reta kuken genom att hålla ut. Det är ju bättre att runka oftare i stället. Då får man ju dessutom se en skön spermasats flyga ut ur kuken oftare och detta är ju i stort sett halva nöjet, eller?

Runka e livet!

Näää..!
 
S

slakisen -LÅST-

Gäst
Håller med er alla..... ATT RUNKA ÄR LIVET!! :)
Ska snart sätta igång att runka igen.. Mitt personliga rekord är 45 sec :D.... ha det skönt!!
 

Nowaysis

Medlem
Kön
Man
Vart tvungen (kuken började resa sig, inget annat att göra åt saken) att runka i duschen i ett omklädningsrum för nån vecka sedan, det gick rätt fort då vill jag lova.
 

jerkharder26

Ny medlem
Kön
Man
mätte tiden precis från slak till sprut med hårdrunk: 1.14 minuter...yihaaaa!

men då runkade jag som satan också. gillar det som fan iofs. både runk som tar 6 timmar och massa korta snabba. tycker man borde klocka mera runk så man vet, kanske tävla lite hehe. brukar ta tid på mina runk ibland.

---jerkin' off a lot is a lifestyle! ---
 
Toppen