Sne kuk? Tjejer äcklade?

FlipFlops

Medlem
Kön
Man
WOOOW!!! Lätt GRYM!! Du ska va skitstolt..trist o ha rak ju...

Du kommer o göra många girls lyckliga

:D
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Nu är ju inte jag tjej förstås men även som kille så måste man ju få tycka till.
Det är säkert tjejer som varit här och sett den men inte skrivit något.
Antar att du är rätt så ung och kanske inte accepterat din kropp helt ännu.
Jag ser inget fel på din kuk. Så sluta fokusera på den, se framåt och tänk på
vad skönt du kan ha det. Tänk på att en sned kuk framkallar njutning på ett
annat sätt än en helt rak.

Lycka till i sänghalmen!!
 

Gooper

Ny medlem
Kön
Man
Man tackar man tackar :) Lägger upp tråden där tjeje kan kommentera, de kanske inte kollar under killgrejer.
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
jag tycker inte din kuk var särskilt sne, det är många som är betydligt mer snea eller krogiga. Det verkar till o med vara ganska vanligt med snea kukar.
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Den kuken ser inte ut att vara särskilt sned.
Väldigt många kukar är mer eller mindre sneda åt nåt håll.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Du behöver inte vara orolig...! När ni har kommit så långt så att ni är avklädda så är tjejen så upptagen med att vara nojig över sitt eget utseende så hon kommer inte att tänka på om din kuk är sne eller rak! ;)

Kör på bara...!! :D
 

ruba

Ny medlem
Kön
Man
Så här enkelt e de: Runkar man enbart med höger hand drar kuken åt vänster och vice versa. Om man vill återfå kuken i rakt skick så runkar man fortsättningsvis med andra handen, tills kuken är rak (tar kanske några månader). Därefter runkar man i fortsättningen lika mycket med båda händerna.
Har själv haft en sne kuk (åt höger då jag e v-hänt) men som nu e stolt spikrak efter ovan hemgjorda recept. Tycker själv att raka kukar e sexigast och snyggast.
 

ruba

Ny medlem
Kön
Man
P.S. Se även till att kuken ligger omväxlande till höger och vänster i brallan när den inte används!
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Eh... ursäkta, but we don't care! Huvudsaken är att den står! Har läst ngnstans att det berodde på ngn sena o att det går att operera, men skit i det! Kan du få den att stå o vara hård så är vi nöjda!!! :)
 

Kamelen

Medlem
Kön
Man
Så här enkelt e de: Runkar man enbart med höger hand drar kuken åt vänster och vice versa. Om man vill återfå kuken i rakt skick så runkar man fortsättningsvis med andra handen, tills kuken är rak (tar kanske några månader). Därefter runkar man i fortsättningen lika mycket med båda händerna.
Har själv haft en sne kuk (åt höger då jag e v-hänt) men som nu e stolt spikrak efter ovan hemgjorda recept. Tycker själv att raka kukar e sexigast och snyggast.

Att killar frågar om det är normalt med sneda snoppar är en av de absolut vanligaste frågor som ställs i olika sexspalter, TV-program och forum etc. Trots det har jag aldrig hört någon svara att man kan böja tillbaka den genom att runka med andra handen. Är det verkligen sant?
 
Toppen