Sne snopp

Danne79

Ny medlem
Kön
Man
Hur många av er har en snopp som går snett i "vaket" tillstånd??
Om man ser det från mina ögon så går min som en kurva åt vänster.
Hur vanligt är detta bland oss killar?Eftersom jag aldrig har gjort det med en tjej,hur går det vid samlag?Får tjejen ont?
När jag var yngre funderade jag om det går att operera den rak,men det skulle jag nog aldrig våga,men det kanske inte har någon betydelse om den är sne eller inte.Hur vanligt är det???
 

Danne79

Ny medlem
Kön
Man
Undrar om vänster är det vanligaste hållet. Hm,undrar om den blir sne av att ligga åt ett håll hela tiden sen man var liten i kallingarna.Intressant.
 
Kön
Man
Rent statistisk har de flesta mer eller mindre krökning till vänster, beroende på att den högra svällkroppens omgivande hinna är något rymligare än den vänstra. Orsaken till detta är oklar, men det är föga troligt att det beror på vilken hand man runkar med eller hur den ligger i kalsongerna...
 

avve

Medlem
Kön
Man
Jepp
Jag onanerar med min vänstra hand, och min kuk är sne åt vänster.

God jul och puss i ljumsken
 

Danne79

Ny medlem
Kön
Man
Jag använder högra handen,dels för att jag är högerhänt,dels att det är inte lika skönt med den vänstra eftersom min går i en båge åt vänster.
 
Kön
Man
Originally posted by Wurrah

Jag har vridit dasen lite åt vänster när jag runkat så till sist har den blivit aningen sne åt vänster.

Jag har svårt att tro att böjningen av din penis beror på den onaniteknik du använder... så vida du inte runkar konstant.
 

Kiiruna

Ny medlem
Kön
Man
Hörde att det faktiskt finns en vetenskaplig undersökning av detta fenomen. Man kom fram till att 8 av 10 (minns inte helt och hållet, kan vara fel) faktiskt hade kuken åt vänster i kallingarna. man kom ocså fram till att en betydande del av de killar som hade den åt höger var homosexuella. vet inte hur sant detta är men man har ju undersökningar för allt möjligt nu för tiden.

Det kanske är som vänster/högerhänthet, nått som bara är, en del tjejer har ju olika stora bröst. Aja, som tidigare sagt, det spelar ingen roll när man är med en tjej.

Nulla sej sån lite kärring....
 

freshman

Medlem
Kön
Man
Kirruna, låter som en intressant undersökning. Om man slår ihop ditt inlägg med mitt slutar det dessvärre med att jag är homosexuell (och alla andra väsnterhänta med mig). En sådan upptäckt skulle man nog iofs kunna få nobellpris för :D Gött, stuidelån no more!
 

Wurrah

Medlem
Kön
Man
Originally posted by oversexualized

Originally posted by Wurrah

Jag har vridit dasen lite åt vänster när jag runkat så till sist har den blivit aningen sne åt vänster.

Jag har svårt att tro att böjningen av din penis beror på den onaniteknik du använder... så vida du inte runkar konstant.
Alltså, du kommer inte tro mej jag är blott 16 år och runkar kanske 5-6 ggr per dag ca 20 min per gång. Vissa säger att jag är otrolig men men, sj tycker ja inte att det är för mycket. :)
 
Kön
Man
Originally posted by Wurrah

Originally posted by oversexualized

Originally posted by Wurrah

Jag har vridit dasen lite åt vänster när jag runkat så till sist har den blivit aningen sne åt vänster.

Jag har svårt att tro att böjningen av din penis beror på den onaniteknik du använder... så vida du inte runkar konstant.
Alltså, du kommer inte tro mej jag är blott 16 år och runkar kanske 5-6 ggr per dag ca 20 min per gång. Vissa säger att jag är otrolig men men, sj tycker ja inte att det är för mycket. :)

Good for you! :cool:
 
Toppen