Snille och smak

Elgen

Medlem
Kön
Man
Hej!

Vad kan man använda för någon "matvara/ätbart" till att slicka upp från "den andres" kropp?:D

Enda jag kan komma på är sylt, kolasås och dyligt...
Finns det något speciellt avsett för detta i någon erotikbutik?

övriga förslag?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hej!

Vad kan man använda för någon "matvara/ätbart" till att slicka upp från "den andres" kropp?:D

Enda jag kan komma på är sylt, kolasås och dyligt...
Finns det något speciellt avsett för detta i någon erotikbutik?

övriga förslag?


Jag är inte säker på vad du menar med "dyligt"? Är exemlevis choklad eller glass medräknade?

Av en händelse;) för ganska många år sedan kom jag underfund om att jag blir enormt upphetsad av att få mjuk glass insmord i lilla musslan när jag är som mest sugen...

När glassen sedan är uppslickad så - då tigger jag om att bli knullad:p
 

greven66

Medlem
Kön
Man
mjukglass snäckan...den stjäl jag*blink*....gillar ju det..OXÅ....va läckert då fantasin gick igång direkt:oops:

Love to hear the begging:p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Fromage.....och om man inte får äckelassociationer är ju chokladpudding mumsigt....

Annars som Snäckan säger...lite sval glass är underbart!!:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Fromage.....och om man inte får äckelassociationer är ju chokladpudding mumsigt....

Annars som Snäckan säger...lite sval glass är underbart!!:p


Men - jag hade ju totalt glömt bort min älsklingsrätt - chokladpudding:p:p


Mumsfilibabba:p

Men den skall vara "hemmagjord" inte färdiglagad redan i affären:unsure:
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Klassikern med vispgrädde på burk är aldrig fel, man kan dessuton trycka fast gelehallon i klickarna. En tjej jag testade det med tog några gelehallon i munnen och sög på dem en stund så att de blev mjuka, sen sög hon av mig med gelehallonen kvar i munnen. Det var riktigt skönt när de virvlade runt snoppen. Rekommenderas!:p
 
Toppen