Sno eller runka i trosos hos folk

AndLargbg

Välbekant medlem
Visst det e fel att sno jag vet men svårt undvika ibland :)
Är det fler här som snor trosor hemma hos folk eller runkar i dom där? Kanske även BH eller annat?
Var på fest för 2 veckor sedan och vaknade upp med polarns frus trosor. Upphetsande absolut men hade fanken glömt det så blev lite förvånad. Liknande berättelser?

Boi27

Välbekant medlem
Kön
Man
Sprutat okänd tjejs trosor när fick tillfälle. Blond 19 år och helt ovetandes ja sprutade hennes små string med sperma innan de hamnade tillbaka i tvättkorgen och doftade sats :p

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
69
Kön
Man
Längesedan nu men det var sköna runk då man fyndade i tvättkorgar lite här o var.

okejåvahär

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag vet att jag är lite av en hycklare, för jag har tagit med mig kvarglömda trosor jag hittat i tvättstugan i mitt hyreshus, men dem lämnar jag aldrig tillbaka. Att däremot aktivt stjäla någons trosor eller att faktiskt runka i dem och lägga tillbaka tycker jag bara är äckligt och faktiskt lite kränkande beteende.

Pervious

Medlem
Kön
Man
Jag hyrde en gång på ett long term stay där det var gemensam tvättstuga. Jag hade en tvätttid men när jag kom ner i tvättstugan var maskinen full med en felkod. Tjejen som hade tvättiden före mig var där och var förtvivlad för att hon upptagit min tvättid. Jag hjälpte henne att nödöppna maskinen och rensa ludd ur filtret, som var orsaken till felkoden
Jag lät henne också köra klart tvättprogrammet och bokade en ny tid. Men, om jag nån'gång skullw ha stulit ett par trosor, hade det varit då. Hon slösade nämligen inte på tyg när det gällde trosor. Blev en skön runk när jag kom upp på rummet.

AndLargbg

Välbekant medlem
Jag vet att jag är lite av en hycklare, för jag har tagit med mig kvarglömda trosor jag hittat i tvättstugan i mitt hyreshus, men dem lämnar jag aldrig tillbaka. Att däremot aktivt stjäla någons trosor eller att faktiskt runka i dem och lägga tillbaka tycker jag bara är äckligt och faktiskt lite kränkande beteende.
Kan absolut hålla med dej och det är ju lite ett av dilemmat. Jag kan ofta komma hem tex på fyllan med ett par trosor.

Grapherpho

Aktiv medlem
Ja just att lägga tillbaka nedsprutade känns inte okej, tvätta dem och smyg tillbaka utan att personen nånsin får veta isf, så tänker jag.

AndLargbg

Välbekant medlem
Har nog nångång runkat på plats men aldrig sprutat mest tagit hem o haft. En gång rensade jag en hel tvättkorg men det märkte hon ju :)

Toppen