Snoppstorlek = (fotens längd i centimeter + 5) del

heimat

Medlem
Kön
Man
Stämmer rätt bra för mej med måste jag säga :) Undra vad min polare har för kuk som har typ storlek 48 i skor haha
 

LLu

Ny medlem
Kön
Man
Stämmer inte på mig... tyvärr har den mellan benen inte hängt med i fötternas utveckling... och då har jag ändå bara 42:eek:r :-(
 

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Stämmer perfekt på mej! Häftigt! Men eftersom det finns väldigt få som har fötter större än storlek 48 och en och annan som har kuk längre än 17 cm så är väl tilltron till modellen vag. Den verkar såleds stämma bäst in på oss med medelmåttiga fötter och medelmåttig kuk.
Själv går jag omkring i storlek 42 i skor....

Micke
 

knullbocken

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Man
inte för mig heller :S 20 cm å 42:eek:r :p men stämmer ju bara på 90% står det ju

Varför fick mannen sin G-punkt där han fick den?
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
kanske för att GUD är bög??
eller homosexuell..kanske man ska säga med finare ord..

vem vet..kan ju vara så
endå


Intreserad
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Jag har 46 i skostorlek, och det är 28 centimeters fotlängd. Det blir alltså inte särskilt långt där nere enligt mätmetoden ändå: (28+5)/2 = 16,5. Stämmer jävligt bra dock, jag har precis 16,5 cm. :cool:
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Har oxå 46 i sko nr men 28,5 cm i fotlängd dvs 16,75 cm vilket stämmer rätt bra efter som jag har 17,5 cm...
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag har 42/43 i storlek och snoppen 17 cm...
Stämde inte riktigt men några ska ju vara undantagen som bekräftar regeln. :)
 

FedEx

Ny medlem
Kön
Man
Asså bara för att man har 46 i skor så betyder det inte att era fötter är 46 cm. Man skulle mäta i cm hur lång foten var...
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Har också 42/43 som skostorlek och snorren 17 cm, så hypotes ekvationen stämmer tyvärr inte fullt
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by FedEx

Asså bara för att man har 46 i skor så betyder det inte att era fötter är 46 cm. Man skulle mäta i cm hur lång foten var...
Vem är det som sagt att deras fötter är 46 centimeter??? Ingen vad jag kan se... Läs ordengligt först. :love:
 

FedEx

Ny medlem
Kön
Man
1. e... FU!
2. Varför skriver dem tex:
Jag har 42/43 i storlek och snoppen 17 cm...
Stämde inte riktigt men några ska ju vara undantagen som bekräftar regeln.

Har också 42/43 som skostorlek och snorren 17 cm, så hypotes ekvationen stämmer tyvärr inte fullt

jaha ni..

det stämmer inte på mig heller..har 43 i skor..och 19cm kuk..

Intreserad

varför skriver man inte vad man har för fot storlek i cm istället för att saga jag har 43 i storlek!
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Originally posted by aandersa

Vad tar han för droger den här killen, FedEx?

Lacknafta. En liter om dagen. :D

Stämmer inte riktigt på mig, har 42or men snorren är en bit över 16.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Originally posted by aandersa

Vad tar han för droger den här killen, FedEx?

Man kan ju undra... ;)
Jag tycker det mesta som skrivits varit tydligt hittills men det beror kanske på om man orkar ta till sig det som står. [}:)]
 

FedEx

Ny medlem
Kön
Man
ahaaa... alla undrar vad jag går på för dråger, det vanliga maskar, sniglar, och röv brukar jag röka/sniffa.
 
Toppen