Snuskprat i sängen - bra eller anus?

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
Kanske har frågats förut - men jag vill ändå veta vad ni tycker..

Är ni sugna på snuskprat i sängen och i så fall till vilken grad?

"oh baby knulla mig hårt" - är det något ni häver ur er i sängen eller föredrar ni något annat?

Eller kanske är ni helt tysta?
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Tummen upp för lite snuskprat i sängen,är man riktigt kåt så tycker jag att man ska kunna uttrycka det på något sätt.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag gillar skönt snusksnack, men inte den rå sorten

men det händer väl att jag säger

"Du är min slyna" "jag ska knulla dig hårt slampa"

& jag får till svar: "Knulla mig, jag är din slampa"

det är typ hur snacket går

men annars är det väl "instruktioner":
"ta mig bakifrån"
"sug mig" "kyss mig" "slicka mig" ....

men det är rätt häftigt att vara tyst emellanåt också..


men bäst är när man skojar :D

lay down comedians....
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag älskar snuskigt prat!

Ju grövre desto bättre, för det brukar hänga ihop i en gemensam stigande kurva - graden av kåthet och hur grovt det uttrycks.

Samma önskemål kan ju också sägas på olika sätt; från ett lite försiktigt "vill du komma in där bak?" till "knulla mig i röven NU!!!" Får jag höra det senare så är jag säker på att madamme är i rätt stämning. :p
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
.......att börja med en mera "romantisk " tystnad för att sedan succesivt, i takt med ökad upphetsning, bli alltmer "dirty talkande", ja, det gillar jag.........men det är ju lite avhängigt motparten........:cool:
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Jag kan tycka att ens stön säger mer än tusen ord tillsammans. Visst kan det vara mysigt med lite snusksnack i sängen, men då gillar jag av erfarenhet den lite mildare typen av snack. Eller något som kommer med ett riktigt skönt stön...
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar det. Använder ofta dirty talk i sänghalmen, gärna i samband med komplimanger! Min kille säger att han gillar det, men jag har inte fått honom att använda det ännu. Jag får jobba vidare med detta :D
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
Älskar "dirty talk".
Men olika beroende på vem man är med.
En del vill man snacka jävligt rått och hård.
Andra lite mjukare...

Snusksnack är också en grym förspel.
Varför inte börja redan på krogen???
;)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Kan va upphetsande om det inte känns som fejkprat utan ärlig kåthet... Och sen engelska går ju superbort. Har haft tjejer som kör typ "yeah fuck me". Då får man trycka ner trosorna i munnen på dom så tystnar dom :D

Dirty talk är ju inte samma sak som prat om hur man vill ha det, typ "massera snabbare", "kan vi inte testa..." etcetera...
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Ja det var ju också ett sätt vulgus ;)
Men med lite mjukare så tänker jag mig just ärlig kåthet, sånt som kommer med ett stön eller upphetsad utandning, eller liknande. Jag kan tycka det är lite svårt att fejka sånt, eller jag kan inte fejka sånt iaf. :oops:
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag är lite kluven.... Gillar inte om det blir för mycket och inte känns äkta. Som någon skrev om engelska, vore ju hemskt avtändande eller skrattretande beroende på situation...

Min kille är oftast väldigt tyst av sig. Knappt några stön alls förrän han kommer, Men ibland (speciellt om vi har druckit lite vin el liknande) händer det att han blir så på att han häver ur sig nåt i stil med "Jag ska knulla din fina runda rumpa!" eller så. Det är ju trevligt. Då märker jag att han är lite mer på än vanligt :)
 
Toppen