Snuva försvan vid orgasm?

wipzi

Ny medlem
Kön
Man
En lustig grej inträffade mig igår kväll,
hade världens snuva i ena näsborren när jag skulle sova.
Det var helt enkelt för svårt att få nn blund i ögonen när näsan täppte till vid varje andetag, så jag började helt enkelt onanera för att komma på andra tankar, när jag väl fick min orgasm försvann min snuva, helskumt..
Någon som har en förklaring på min lilla händelse?

wipzi
 

GustavG

Ny medlem
Kön
Man
Det är faktiskt vetenskapligt bevisat att sex/orgasm är det enda som har en riktig effekt mot förkylning. Allt från c-vitamin till andra huskurer finns det inget vetenskapligt belägg för. Men orgasm gör dig frisk.
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Originally posted by GustavG

Det är faktiskt vetenskapligt bevisat att sex/orgasm är det enda som har en riktig effekt mot förkylning. Allt från c-vitamin till andra huskurer finns det inget vetenskapligt belägg för. Men orgasm gör dig frisk.

Skitsnack!:D

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

wipzi

Ny medlem
Kön
Man
åh underbart! :)
då vet jag vad jag ska göra nästa gång jag får en riktig förkylning, haha.

wipzi
 

Fetarn

Ny medlem
Kön
Man
Det är hällsosamt o onanera lite då o då...
dessutom spänns 166 muskler i kroppen sammtidigt vid orgasm så inte konstigt att det är extremt skönt ;)
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
Jag har också tänkt på det där att de släpper, men det har samma effekt om du går ner på golvet och gör ett antal armhävningar, det får igång pulsen lite extra så det släpper.
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Du sprite.... hur kul är det att göra armhävningar jämnfört med att få en orgasm......
Ja ja säger då det.....
//B:sleep:
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
bubbis: Jag sa inte att han istället skulle göra så, jag beskrev bara vad det var som gjorde att det släppte! Läs ordentligt om du kan!
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Ja ja... kanske misstolkade jag dig....
Men visst håller du väl med om att en orgasm är det bästa.....?
/B
 

ettnick

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by GustavG

Det är faktiskt vetenskapligt bevisat att sex/orgasm är det enda som har en riktig effekt mot förkylning. Allt från c-vitamin till andra huskurer finns det inget vetenskapligt belägg för. Men orgasm gör dig frisk.

haha BS!
 
Toppen