Snygg rumpa?

Skogis

Medlem
Kön
Man
Läste på en veckotidning: "så får du fin rumpa", plus en bild av fem nakna tjejer bakifrån. Detta fick mig att undra:
Är det viktigt att ha en fin rumpa? Tänker du på hur din egen rumpa ser ut? Gör du övningar för att hålla den i trim? Vad tycker du som är kille? Vad tycker du som är tjej? Kollar du in andras av samma kön, av motsatt kön (bakom tajta brallor, nakna i badhuset, i duschen efter gympan)?
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Har tjejen en fin rumpa är det ett stort! plus. kollar alltid rumpor när jag är på stan inte så att jag spanar på killars rumpor men visst kan man utbrista ”fan vilket skumt/kasst ass den där killen har” när man ser ngt. riktigt illa.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Föredrar helt klart rumåan framför tuttarna på en brud. Kollar med på rumpan om man springer förbi en brud.
 

Corm

Medlem
Kön
Man
Rumpan är otroligt viktig för mig. Jag tittar en jevlans massa på rumpan på tjejer : p. Brösten skiter jag i, men rumpan... mmm :D
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Det som är bra med att kolla in en rumpa är att det är mycket mindre risk att tjejen märker att man står och glor än om man tittar på brösten. ;) Jag tycker iofs att en övervägande del av alla tjejer faktiskt har fin rumpa.

Sedan har jag den lilla egenheten att jag alltid försöker lura ut om tjejen ifråga har string eller inte. Ibland är det skitenkelt, ibland lurigare! :)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
En kvinnlig rumpa är något av det mest upphetsande man kan titta på. Är den fast och fin så blir det lite dregelvarning. Den får gärna vara ganska stor, inom vissa gränser dock.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 
Toppen