Snyggaste yrket?

G

Guest

Gäst
Vilken yrkesgrupp är egentligen snyggast?

Läkare, Advokater, Snickare, Sjuksköterskor, Dagisfröknar eller kanske något otippat så som begravningsantreprenörer...

Kom med din synpunkt!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Bara för att svaret egentligen är alldeles omöjligt att ge - så skall jag svara;)


Poliser är de i särklass snyggaste:cool:
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Vilken yrkesgrupp är egentligen snyggast?

Läkare, Advokater, Snickare, Sjuksköterskor, Dagisfröknar eller kanske något otippat så som begravningsantreprenörer...

Kom med din synpunkt!


Kul tråd! :) Fast det är ruskigt svårt att komma på något... föralldel är jag ruskigt svag för män i tre-delad kostym... och det finns ju rätt många yrken där det passar in.. fast det tråkiga är att det är ganska ovanligt idag med just tredelad ;-P

Sedan är det främst mannen i kostymen som är viktig.. och att han bär upp den rätt ;)

Så jag bollar vidare till någon med lite bättre idéer ;)
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Skådespelare är det första jag kommer på! Men det gills inte väl:sleep:


Eller rockstjärnor! jag gillar glitter och glamour:)
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Nu vet jag mitt svar:cool: Dansare alla sorters dansare! Vältränade kroppar som rör sig itakt till musik:p:p
 

Agent47

Medlem
Kön
Man
Bara för att svaret egentligen är alldeles omöjligt att ge - så skall jag svara;)


Poliser är de i särklass snyggaste:cool:

Håller med dig :p

hama @
Jag hatar lapplisor... Spelar ingen roll NÄR man ser dem, jag hatar dem lika mycket i alla fall.
 

Bången

Medlem
Kön
Man
Beror på vem det är tycker jag. Jag vet en dagisfröken som har jordens kropp men inte kanske så vackert ansikte. Det är bara att hon inte fattar det själv. Bara jag. Dessutom är hon nog troende... Pinsamt är det när de andra fröknarna märker att jag kollar in henne:oops:
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Flygvärdinnor, det verkar nästan vara krav på snygga ben i det yrket, och ganska ofta är de väldigt sexiga också!
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
inte helt fel med en byggarbetare med muskler som jobbar hela dagarna.
har sett såna mer, men jag kan nog tänka mig idrottsmän med snygga muskler. :)
 

placebo

Medlem
Kön
Man
advokater.
härliga 40taggare men ändå vårdade.
tänk karl i desperate housewives som advokat,
jag blir pilsk av blotta tanken.
 
Toppen