Solarie-onani

C

campbell

Gäst
hmm nej
man kanske skulle tväta solariet lite extra innan man läger sig där i fortsätningen, haha
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Jag har runkat is solariet en gång. Hade simmat 1000m och var alldeles lealös i hela kroppen, och frös. Jag skaffade en polett. Min tur var lagom till en man kom ut där ifrån. Han var lagom muskulös, och hade en riktigt mäktig hårig bringa ända ner till en fin "treasure trail". Handduken om hans höft var långt ner så man såg hälften av den kolsvarta busken.

Stenhård blev jag först när jag låg i solariet han hade legat i, och kände hans dofter. De mustiga dofterna av minut-fräscht arm/pung svett + duschgel blev bara för mycket. Gjorde en redig pöl på magen och i solarietaket. Givetvis städade jag grundligt efter mig, men den söta spermalukten fanns kvar när jag lämnade stället. :p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Visst kan jag känna att lusten pockar på i solariet, men jag har aldrig onanerat i solariet. Är nog lite rädd att bli på kommen:oops:

Men man vet aldrig vad som händer i framtiden...;)
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Lusten faller på väldigt lätt på mig i ett solarie efter en lång arbetsdag och bara få lägga sig o slappna av i värmen fast det är ju inte på det viset att jag alltid smeker mig för det men visst händer det då och då att fingrarna glider dit:)
Brukar i regel dom gånger det händer komma ganska lätt o fort.
 
Toppen