Sommar kapitel 3-4

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi hejar till på Olle, han hejar tillbaks. Efter vi presenterat oss så hämtar han ett par öl.


  • Vill ni hjälpa mig att kratta?
  • Ja, kan vi väl.

Han hämtar krattor åt oss och vi börjar kratta. Det är varmt och svettigt så tar av oss tröjorna. Efter en stund så åker även byxorna av så vi är lika nakna som Olle. Känslan av att gå naken får kuken att resa sig, ingen säger något om det.


När det är färdig krattat blir det en öl på verandan, ser att Olle sneglar på mitt stånd. Pirrar lite extra när jag ser att Olles jätte börjar resa sig, känner en dropp tränger fram och sakta glider utmed kuken.





  • Måste pinka säger Olle och går mot en buske.
  • Vi måst nog snart röra på oss.

Går och hämtar våra kläder då vänder Olle sig om, kuken hans står rakt ut i det fria. Den är nästan dubbelt så lång som min och har ett blålila ollon som är av jätteformat. Pungen är lika kraftig den, dinglar under kuken som en stor påse. Den börjar sakta slappna av då en droppe sperma tränger fram och bildar en seg tråd som hänger från ollonet.


Då kan jag inte hålla mig, det drar sig samman i underlivet, en kraftig kramp när sperman sprutar rakt ut i flera kaskader.


Dom tittar på mig då säger Hasse, kan jag med och drar några snabba drag i kuken. Hör hur han stöna innan han får sperman att sakat rinna ner på gräsmattan.


Vi tackar för oss och tar på våra kläder.


  • Tack själva och kom gärna igen, skönt vara naturliga.
  • Vi är vid sjön på södra sidan i en husvagn, titta gärna förbi.
  • Tackar.







Vi cyklade ner till byn och tog oss en Pizza var.


Cyklade ner till husvagnen där vi kastade av oss kläderna och satt och njöt av den ljumna kvällen.


Kvällen blev lugn, tog några öl innan vi lade oss rätt tidigt.





Jag vaknade rätt tidigt, gick ut och lättade på trycket. Tittar in i vagnen och där ligger Hasse och snarkar. Ovanligt se han slapp brukar ju ha stånd för jämnan annars.


Greppar mina byxer och ett par skor.


Det finns ett litet torp en bit upp på vägen, tar och går dit. Där har vi möjlighet att låna toaletter och en bastu men den måste bokas.


Väl framme vid bastun så går jag in i den, det lyser i själva basturummet. Tittar in genom fönstret på dörren, det sitter en mogen dam där inne. Hon är helt naken och kan se att hon har fylliga bröst som gungar sakta . Hon vänder sig mot dörren och drar upp benen så jag kan se fittan, jag står som förstenad och tittar. Hon låter ett finger glida ner mellan läpparna och särar på dom. Ser hur det blänker i det svaga ljuset, det rinner en droppe ner mellan benen på henne.


Sakta smeker hon klitoris som sväller upp som en mindre kuk.


Jag kan inte låta bli att ta fram kuken och runka lite. Just som det börjar pirra i kuken så öppnad dörren.


  • Kom in säger hon.

Jag kom av mig fullständigt när hon sätter sig på bänken och blottar sin blöta fitta.


  • Slicka fittan.
  • Ok, är allt jag får fram.
  • Ta klitoris mellan dina läppar och ett par fingrar i fittan, jucka på.

Låter mina fingrar glida ut och in i den sköna kladdiga fittan medans jag låter tungan leka med kläppen. Hon andas kraftigt när plötsligt en djup suck kommer över hennes läppar. Hon pressar fittan mot mig när hon i kraftiga spasmer sprut ut sina kåtsafter över mig.


Efter en liten stund så kliver hon ner från laven. Greppar mina byxor och drar ner dom, ut sprätter kuken i sin fulla givakt.


Hon böjer sig ner och suger in hela kuken i mun, det behövdes inte många sug innan jag känner sammandragningarna. Stönar högt när sperman pumpar fram, blundar och känner hur hon sväljer min sperma. Öppnar ögonen och ser att jag är ensam, kuken står fortfarande rätt ut idet fria, drar raskt på mig byxorna för hör några prata.





Kapitel 4





Går ut i förrummet för att kolla boknings listen. Det är bokat i kväll och i morgon står det familjebastu.


In kommer en herre, frågar honom vad familjebastu är?


  • Då kan alla komma hit och basta tillsammans säger han.
  • Är det ok om två grabbar kommer?
  • Ja, trevligt med lite yngre här.
  • Då syns vi då, säger jag.




Hejar och går ut till toaletterna., dom är av modell Bajamaja och sköts fint av värden.





Åter till husvagnen och där sitter Hasse och pillar på sin snopp i det fria. Jag berättar vad som hänt i bastun och ser att det ger effekt på Hasse. Han runkar medans jag berättar, det tar inte lång stund innan sperman sprutar ut .


Vi gör oss lite frukost och sitter och njuter av friheten att få slippa kläder.


  • Vi går ner och badar, säger Hasse.
  • Bra idé.
  • Går som vi är.
  • Tänk om någon är där då?
  • Inte så tidigt.




Väl nere vid vattnet hoppar vi i och simmar en bit ut. Det blåser lite så det blev jobbigt att simma så snabbt upp på land.


Lägger oss i sanden och myser, hör inte att en båt glider in, det susar i träden för mycket.


  • Hej pojkar. Säger Ingis.
  • Hej, är allt jag får fram innan jag fattar vad som sker.
  • Brukar ni vara nakna här?
  • Ja, stammar jag fram.

Vi sitter och samtalar en stund innan Lotten säger.


  • Får jag känna på den, och pekar på min kuk.
  • Ja, visst.

Hon sträcker sig fram och kramar pungen så jag tror jag ska tuppa av. Får henne att släppa taget.


  • Var det första gången du kände på en sådan, frågar jag.
  • Ja, gjorde det ont.
  • Mmmm, dom är känsliga.
  • Får jag igen?
  • Ja, men försiktigt.

Hon smeker pungen på mig och utmed kukskaftet. Känner att jag börjar bli lite styv.


  • Den växer säger hon och kramar kuken.
  • Den brukar det om man klämmer på den, har ni inte sexualkunskap i skolan?
  • Jo, men inte hur en sådan där fungerar.
  • Så här runkar killar, säger jag samtidigt som jag tar hennes hand som hon har runt kukskaftet.

Runkar kuken som hon håller i, detta blev för mycket för mig, känner hur det rycker i kuken när en seg krämig försats tränger fram.
 
Toppen