Sommar kapitel 7-8

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Kapitel 7

Vaknar av att någon smeker kuken, vågar inte titta upp. Måste vara Hasse som har fått solsting. En hand smeker pungen medans den andra smetar ut min försats över ollonet, kuken sväller upp och en välbekant kittlig kommer. Det rycker till i kuken och sperman tränger ut då slutar han att smeka den. Det rycker till i kuken och en droppe rinner utmed pungen.
Snälla fortsätt, tror kuken ska spricka av kåthet, det rycker i den så jag börjar bli öm. Då tar han tag i den och runkar, smeker pungen och mina bröst. En sammandragning kommer och kittlingen i ändan fortplantar sig upp i ollonet. Ett finger smeker stjärt skåran mot ändhålet när jag känner hur sperman sprutar över min mage.
Någon fnittrar, tittar upp och där står Lotten och Ingis och skrattar åt min sprut. Tittar på Hasse som sitter och småler. Förvånad far jag upp, tappade nog fattningen helt för urin sprutar ur min halvslaka kuk när jag reser mig.
När jag hämtat mig kan jag heja och tacka för massagen. Berättar om bastubadet och dom andra familjerna.
Kan vi hälsa på dom, säger Lotten
Visst kan vi de, ska bara klä oss först.
Kan vi lägga våran packning i husvagnen?
Visst, säger jag och drar på mig ett par byxor.
Vi går i samlad tropp ner till den lilla campingen, där står fem husvagnar i en cirkel. Det finns en liten bod med toalett och dusch straxt intill.
Sitter ett par och en grabb i ett par solstolar, vi går fram dit. Blir lite förvånad, ser att dom sitter nakan.
Hej, är allt jag får fram.
Hej.
Fint ni har här.
Ja, och skönt kunna vara tillsammans nakna numera.
Har ni inte det förr?
Nej, det var ju ni som visade oss vid bastun.
Går alla nakna numera?
Ja, om vädret tillåter.
Fint.
Vill ni komma på grillkväll i eftermiddag.
Vill vi det, säger jag och tittar på tjejerna.
Dom nickar till svar så jag tackar ja.
Kom vid tvåtiden då, utan kläder.
Ok, är allt jag får fram.
Efter att kikat runt lite knallar vi till våran vagn, packar lite öl, korv och tillbehör i en rygga.
Tar några mackor och småpratar lite innan det är dax att gå. Vet inte hur fort tjejerna fick av sig kläderna men plötsligt står dom där nakna.
Känner hur kuken spänner i byxorna, drar ner dom så att kuken far rakt ut. Tittar på Hasse som även han står med stånd.
Tjejerna står och spanar in oss, fnittrar när dom ser våra stånd.
Ni får spara er lite, säger Lotten.
Dom blev väl glada att få komma ut i det fria , försöker jag skämta till det.
Var inte vi som påverkade er då?
Joo, så var det nog.
Lyckades slappna av innan vi gick men känner mig kåt. Även Hasse fick ner sin ser jag.
När vi kommer bort till campingen syns inte en människa till. Jag ropar, då tittar en grabb ut i en av vagnarna.
Vart är alla, säger jag.
Dom är och handlar.
Så du är ensam då?
Ja, ville inte åka med.
Ok, vi får väl vänta här då.
Ta bänken där borta.
Ser att han tittar på min kuk, den är lite kåt svullen än men hänger ner.
Kissar du, säger grabben.
Nej, svara jag och känner efter.
Det droppar om den, säger han och pekar på min kuk.
Det kallas för försats.
Han stirrar på min kuk så jag känner hur den sväller upp, rumpan kniper och en kittling kommer i ollonet. Kuken rycker till och en försats skvätter i väg.
Då frågar jag honom.
Var det du som satt bredvid mig i bastun.
Jaa
Då var det dig jag runkade.
Jaa
Varför hade du så brått ut då?
Visste nog inte vad som hände, det kom något ur snoppen.
Hade det aldrig hänt förr?
Nä, men nu vet jag vad det är.
Har någon berättat?
Hittade pappas tidningar och där ser man hur det kommer ut ur andras snoppar.
Var det skönt när jag runkade dig+
Ja, vill du göra det igen.
Kanske flickorna vill, säger jag och tittar på dom.
Dom nickar till svar.
Vi går alla in i vagnen. Väl inne lägger sig Lotten ner på slafen, särar på benen och sticker in ett finger i fittan.
Har du sett en fitta förr, säger hon.
Näää, säger grabben.
Här är blygdläpparna och här klitoris, den är skön att smeka.

Hon fortsätter pulla sig själv ,ser hur fittsaften rinner utmed hennes skinka. Tar inte lång stund innan hon i en våldsam orgasm skriker ut sin lust.
Pungen drar sig samman, andhålet kniper, ollonet sväller när det sprutar sperma ur min halvslaka kuk, jag stönar högt så alla tittar på mig.
Ingis har runkat av både Hasse och grabben, men hans snopp står rakt upp än.
Lotten går fram till grabben, böjer sig över honom och tar kuken hans i mun. Tar inte många sekunder innan han börjar stöna och lägger sin sats i lottens mun.
Vi hör bilar komma så vi går ut.

Kapitel 8
Alla kommer fram till oss och säger.
Kan ni gå ner och tända grillen.
Visst det fixar vi, svara jag.
Här har ni tändstickor
Viskat till Hasse.
Torka av kuken den är ju kladdig av sperman.
Den droppar än säger han.
Tittar på Hans, det hänger en seg droppe från den. Ger honom en servett som ligger på bordet.
Nere vid grillen tänder jag en brasa, Hasse kastar på sin blöta servett.
Tar fram varsin öl, sitter och småpratar lite, blir lite kåt igen. Vet att det sitter två blöta fittor bredvid mig, ja jag menade dom inte flickorna.
Nu kommer resten av gänget, det blev ett väldigt hälsande och massor med namn som jag säkert glömt innan kvällen. Det var fem familjer så det blir trångt runt grillen.
Damerna var av den mogna sorten, en del med stora bröst som hängde ner till naveln. Herrarna var mer blandat, storväxta och spensliga men tror alla hade halvfjong.

Sätter oss runt brasan och njuter av värmen, berättar vilkas vi är. Lotten och Ingis ser att gubbarna sneglar på dom. Lotten särar lite på benen så dom ska få se något fint.
Reaktionen kommer snabbt, den tunnaste mannen med den största kuken får stånd direkt, ett blålila ollon blottar sig med en droppe på toppen.
Han talar om att han måste bort och pissa.
Jag följer med, måste pissa jag med, säger jag
Bra, då kan vi visa vart grabbar pissar.
Häng med du med Hasse.
Vad var det du hette igen?
Ulf men kallas Uffe.
Ok
Såg du vad tjejen din gjorde, säger Uffe.
Det är bara en kompis så hon gör som hon vill, svara jag.
Ok, blev lite kåt av det. Ja, det kunde du inte dölja så lätt
Känn på den säger Uffe och vrider sig mot mig.
Kraftig sak, säger jag och greppar kuken.
Runka mig.
För huden sakta över ollonet på honom, drar det sakta åter och en seg droppe tränger fram på ollonet den droppar sakta ner mot marken.
Känner kuken min sväller, blir kåt av att hålla denna jätte kuk i handen. Runkar den snabbare när jag känner hur Hasse tar i min kuk och runkar den.
Kuken i min hand sväller ytterligare och Uffe börjar andas fortare. Känner hur det pumpar i kuken, när en sprut rakt ut i luften följs av flera mindre strålar. Uffes kuk slaknar i min hand och han säger.
Måste pissa.
Släpper kuken och han gör sitt och vänder ock går. Vänder mig mot Hasse och skrattar.
Han var tacksam, säger Hasse.
Ja, trodde nog han hade världens vackraste kuk.
Säkert, ska vi pissa och knalla åter.
Ja, säger Hasse och slänger i väg en stråle över busken.
Måste slakna först innan jag kan pissa.
Måste jag med innan vi kan gå.
Runka av dig då.
Hasse greppar sin kuk och runkar. Står och tittar och blir själv kåt, smeker mitt svullna ollon.
Hasse börjar andas en metall smak kommer i min mun. Låter tungan sakat smeka utmed ollonet, känner hur det sväller och rycker i det när sperman pumpar munnen full på mig. Vill inte släppa taget, trodde aldrig det skulle vara så skönt med en kuk i munnen. Det drar sig samman i pungen för mig, känner försats tränga fram. Sperman pumpar ut, det går för mig samtidigt som Hasse. Det rycker i kuken på honom när den saktar slaknar av. Jag suger in Hasses halvslaka kuk i mun så mycket det går.
Var det skönt
Ja, var första gången jag hade en kuk i mun, du måste prova.
Ser inte ut att vara någon idé nu, säger Hasse samtidigt som han pekar på min kuk.
Gick för mig med
Ser det, det hänger en droppe från kuk din.
Bäst vi gåt tillbaks.

När vi väl pissat och hämta oss så går vi upp till dom andra.

Blev en hel del öl så tjejerna ledsnade rätt tidig, dom gick till husvagnen. Vi blev kvar en liten stund till innan vi också knallade.
Vi kikade in i vagnen och där låg två nakna tjejer och höll om varandra, sovande.
 
Toppen