sommaren

  • Thread starter strunt [ej 18 = låst]
  • Startdatum
S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
e det många tjejer som brukar gå utan troser på sommaren/våren?
i sånna fall varför?

yeah baby!
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Brukar gå utan trosor om jag har kjol och det är riktigt varmt, dels för att det är skönt och lite spännande sådär och dels för att det inte så snyggt med stora ("vanliga") trosor under sommarkjolar som ju ofta är lite tunnare och kanske lite genomskinliga. Jag är inget stort fan av string, åtminstone inte när det är varmt och svettigt, då är jag hellre utan.
Har förresten gått utan trosor några gånger när jag haft kjol i skolan när det varit varmt, det var rätt spännande. :)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Älskar att gå utan trosor, under kjolar/klänningar, och inte bara på sommaren...

Det r en sepciellt känsla, för det första väldigt luftigt och skönt, men även för spänningen skull, typ, jag har en hemlighet.

Dessutom är en av mina fantasier hur min partner/älskare märker hur det ligger till, han sticker in handen under kjolen och smeker mig och sedan dröjer det inte länge innan han tränger in i mig, hääääärligt!!
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Och jag som trodde att det bara hände i min fantasi [:0]

Nu måste man ju spana in på alla tjejer med kjol eller klänning och reda ut om de har trosor eller inte :p
 
Kön
Man
Ojoj jag ska nog oxå gå utan kjol denna sommarn i så fall. Har tänkt göra det flera ggr men det har liksom aldrig blivit av.

To heaven and back again
 
S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
nån tjej som har visat sin fitta för nån annan när ni gått utan troser tex i stan

yeah baby!
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Jag var på en sommarfest hos min syrra för några år sedan. Det var kring dussinet med folk. Vid ett tillfälle satt jag mitt emot syrran, och uptäckte att hon inte hade några trosor på sig, dessutom var hon orakad. Undras om hon är lika sex-fixerad som jag, vi är ju trots allt släkt? Men tro nu inte att jag gick hem och runkade med henne som runkobjekt, det fanns andra på festen som var mer uppkåtande.:p
 
Kön
Man
Asg det blev visst lite galet där ja...men vem vet, går man utan kjol blir det kanske måhända fler ragg *skrattar*


To heaven and back again
 
Kön
Man
Visst går jag utan trosor emellanåt. Precis som tidigare har skrivit för att det är en skön och spelciell känsla. Samt att man vill bli upptäckt och ta sig en snabbis...

Kan säga att jag själv bli upphetsad av att gå utan trosor... Så skulle man ta sig en snabbis så går det verkligen fort (om man vill) [}:)] :p [}:)]
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Den här sommaren har fått en ny utmaning...
Vilka har / har inte trosor?

Dessutom blir det mycket mysigare att sitta i parken vid sjön och fantisera om omgivningen... :)
 
Kön
Man
Mgk:

Det e lite så vad gäller killar oxå. Vilka killar går kommando och vilka gör det inte...skillnaden e att många killar går kommando året runt.

Hur mysigt som helst att fantisera om...

To heaven and back again
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Jag såg en studenttjej en gång som böjde sig alldeles för långt fram. Hon hade inga trosor. Den bilden finns har etsat sig fast hos mig. Beträffande underkläder, det har jag aldrig på sommaren. Så svalt o skönt utan:)

Tatuerad buse
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Aha. Tänkte inte på det... :D
Har du som sport att ta reda på antingen eller?
Vi killar har ju problemet att upphetsning syns tydligare vilket jag själv råkat ut för någon gång vid "fel tillfälle". Mysigt men kan bli pinsamts. ;)

Originally posted by subway_to_ecstasy

Mgk:

Det e lite så vad gäller killar oxå. Vilka killar går kommando och vilka gör det inte...skillnaden e att många killar går kommando året runt.

Hur mysigt som helst att fantisera om...

To heaven and back again
 
Kön
Man
mgk:

E jag singel så varför inte.
Träffade en riktig skotte en gång på en nattclud i oslo när jag bodde där. Han var bara på genomresa och han bar kilt och hela köret. Blev så jäkla nyfiken så jag gick fram och tog reda på saken så att säga. Vi hamnade till sist inne på nattclubens spritlager uppe på en stor öltunna muhahaha

To heaven and back again
 
L

lekacam -LÅST-

Gäst
jag går kommando nu.. fast inte länge till för jeansen ska nog av dom me snart ^^

jag vet att jag kanske inte e världsmästare i stavning
 
Toppen