Sommarkåthet

Cissi

Medlem
Kön
Man
Solen tittar fram och det kitlar lite i magen. Solen ger oss vitaminer och får oss att må bra i själen. När dagen är sån här och det är varmt och gott ute så kittlar det alltid lite extra under byxlinningen (eller kjollinningen)

Jag försöker ibland att ta mig några onanifria dagar för att inte låta mig bli "besatt" av att göra det varje dag men en dag som denna är given....

Det är spännande att gå ut ur duschen, fräsch och nyrakad och kanske sätta sig framför spegeln och sära upp benen. Det är min tanke om kommande händelse iallafall och idag lär det nog bli några ggr. Jag avundas inte dem som har svårt att få orgasm, och det brukar handla om det kvinnliga könet. Jag älskar naturlighet och jag är en glad ägare över onani foton på både mig själv och min partner, även video snuttar som ibland tas fram och tittas på när lusten faller på.

Never fake an orgasm, U will never know what U loose....
 

Occy

Medlem
Kön
Man
mmm du har så rätt Cissi
Idag är en sån där härligt varm dag...
Jag har nyss kommit hem från mitt jobb , har jobbat sedan väldigt tidigt...
men i morse när jag kände att detta kommer att bli en fin dag , så har jag längtat hem hela tiden.... just längtat efter att få lägga mig i solen och bara slappa av...man blir ju så härligt kåt av värmen !!
Synd bara att jag har så många grannar brevid mig , annars hade jag kunnat legat naken i solen och smekt min hårda kuk länge länge....
men men , jag får väl bara klara av runkadet innan jag lägger mig ute... Eller kanske ska jag smeka lite ändå , kanske någon trevlig kvinnlig granne ser mig....det vore spännande....

hoppas du har haft en fin och skön dag med mycket onani Cissi





Some play hard to get , I play hard to want
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Helt rätt Cissi. Man blir kåt av solens varma strålar. Jag ska strax åka till nudiststranden. Det är så skönt att ligga där. Jag får stånd genast men det är så skönt att helt lugnt ligga och koppla av och att se och synas...

Sedan går jag bakom några klippor, onanerar länge njuter av att kuken blir solvarm. Alltid är det någon som upptäcker en...

Njut på Cissi!

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 
Toppen