Sommarklädsel

sia

Ny medlem
Kön
Man
Vad har ni för klädvanor på sommaren?
Går ni utan trosor?
Solar ni toppless? Verkar som färre gör det idag än på 80-90 talet.
Klär ni er lika utmanande till vardags som fest eller tvärtom?
Låter ni killar visa mer av er manlighet genom lättare klädsel?
 

adent

Medlem
Kön
Man
Gillar att gå omkring i ett par slitna jeans-shorts, mycket slita :D o utan kalsong, så man kan ana bulan innanför, är skönt, kittlar gott på organet med denimtyg!
 

Lejonhierta

Medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag brukar aldrig ha trosor på mej inte ens på vintern..?!
Och sola toppless har jag alltid gjort...
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Alltid (nästan) kortbyxor och T-shirt, eller bar överkropp. Fast mest blir det snickarshorts, helt klart!
 

Vonkan90

Ny medlem
Kön
Kvinna
Vad har ni för klädvanor på sommaren?
Går ni utan trosor?
Solar ni toppless? Verkar som färre gör det idag än på 80-90 talet.
Klär ni er lika utmanande till vardags som fest eller tvärtom?
Låter ni killar visa mer av er manlighet genom lättare klädsel?

Trosor har jag inte så ofta, speciellt inte nu på sommaren. Sola topless händer väl när man får chansen. Försöker ha en bra balans mellan utmanande och "påklätt", så pass utmanande att min man ska titta en extra gång, inte så utmanande att ungarna ska skämmas alltför mycket.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Ett par flipflops, en pinnglass och boardshorts, vad mer behöver man? Och ja, solar toppless:)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Trosor har jag inte så ofta, speciellt inte nu på sommaren. Sola topless händer väl när man får chansen. Försöker ha en bra balans mellan utmanande och "påklätt", så pass utmanande att min man ska titta en extra gång, inte så utmanande att ungarna ska skämmas alltför mycket.

mmm, låter upphetsande ;)
 

Jea.n1

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Kvinna
Vad har ni för klädvanor på sommaren?
Går ni utan trosor?
Solar ni toppless? Verkar som färre gör det idag än på 80-90 talet.
Klär ni er lika utmanande till vardags som fest eller tvärtom?
Låter ni killar visa mer av er manlighet genom lättare klädsel?

Jag går utan trosor så ofta jag kan och nu på sommaren blir det mer eller mindre varje dag. Största anledningen är nog för att jag känner mig sexigare samt att det gör mig lite kåt att folk(män) får sig en titt ibland, både dom jag känner och inte känner. Att min man även uppskattar att jag är troslös gör ju inte saken sämre.

Hur är det med er andra?
Killar, gillar ni att man är naken under kjolen?

Tjejer. Hur många andra än jag brukar skippa trosorna?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Sexigt att tänka att en läcker kvinna är bar under klänningen eller shortsen
Bh-lös under toppen osv

Själv går jag mycket bar under shortsen
Har endast underkläder på jobb och när jag tränar

Hoppas att sommaren stannar ett tag till
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag tycker att det är bäst när jag ser lite lagom mycket och får ana mej till resten. Explicit nakenhet - in my face - kan nästan få en avtändande inverkan och ibland blir jag irriterad.
* ex. som jag i och för sej aldrig upplevt vore - en tjej på cafébordet bredvid som med en menande blick särar på knäna och visar upp en troslös fitta....... ja men för f-n, inte rakt i mitt kaffe!

Betydligt mer uppskattar jag istället, som jag dessutom upplevt:
* kvinnlig hantverkare på firman som kör på i lagom tajt t-shirt med bh under och blottar linningen till stringtrosor när hon böjer sej framåt.
* har en softspot för välutbildade/skärpta kvinnor - en ruskigt läcker kvinnlig bolagsjurist i 35 år åldern på företaget jag jobbade då, som har en lite kortare kjol som glider upp på stolen och blottar snyggt mönstrade stay-ups med strumpeband.
* i mitt nuvarande jobb som taxichaufför hade jag även i år på försommaren nystudentade tjejer i 18-20 års åldern, Timotej-tjej varning, lätt vitvins och ciderrusiga, i fina ljusa sommarklänningar som både visar kavaljergången och små fina troslinningar.
* den lite tuffare nystudentade tjejen som kör rockspåret i stället - mycket välformad solstekt tjejkropp och ljuvliga små fasta bröst klädd i tajta fransiga jeans, endast brynja under den lite ryggkorta patinerade skinnjackan. (min personliga favorit!!)

Runkbart så det förslår......... / I
 
Toppen