Sommarminne

Nilsr

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag var ensam på mitt ställe utanför Kalmar flera veckor i somras. Jag hade sökt lite efter kontakter som ville bada nakna. Det är skönt att inte behöva ha kläder på sig i vattnet, och inte minst när man kommer upp ur vattnet. Finns inget hemskare än att behöva sitta med våta badbyxor. Dessutom är det en skön känsla att se andra nakna runt omkring.
Jag bor ganska avskilt med egen strand, så att bada naken där är inget problem. Jag hade fått kontakt med en man på nätet som tyckte det skulle vara roligt att bada naken tillsammans. Han hade sett bilder på mig och hur stor min kuk är. Tror att han var intresserad att se den lite närmare. Inte minst trodde han att hans flickvän skulle tycka det var upphetsande.
Efter flera kontakter kom de båda en eftermiddag. Jag var redan naken, men hade satt på mig en badrock. Ville inte möta dem helt naken. Efter en stund när vi hälsat på varandra tog jag av mig och då klädde mannen också av sig. Där stod vi båda två nakna framför Sara, som kvinnan hette. Hon var kanske 165 cm lång, en nätt figur. Hon var dock inte villig att klä av sig, stod där med solglasögonen på och betraktade oss. Vi gick ner till stranden och tog ett dopp. Satt sedan nakna på stranden och pratade. Sara tittade på oss och sa att kanske nästa gång. Ingen av oss ville ju pressa henne. När de åker i väg fick jag en riktigt intim kram av Sara, kunde känna hela hennes kropp mot min. Det gav mersmak.
Det blev ingen nästa gång, vädret slog om och andra saker kom i vägen. Tills jag var inne i Kalmar och handlade på Baronen. Då ser jag Sara. Går fram till henne. Hon känner igen mig också. Vi kramar varandra och jag frågar om hon vill fika. ”Tack, gärna, det vore trevligt”, säger Sara. Hon hade slutat jobbet för dagen och hade ingen brådska.
Vi hittar ett fik, sätter oss. Efter en liten paus, frågar jag om hon har varit på någon nakenstrand. ”Jo, Janne tog med mig. Det var kul, många gamla gubbar som tittade på mig. Tror de gärna hade velat stå och runka samtidigt”, säger hon. ”Fast jag var nog lite för blyg när vi träffades, kanske för att det bara var vi tre. Går enklare när det är många, tror jag”.
”Vill du prova igen?”, frågar jag.
”Kanske, tyckte att du såg fin ut och du verkade inte alls blyg och ville inte heller visa upp dig så direkt. Det tycker jag var fint”, svarar Sara.
”Vill du följa med nu, så kan vi se hur det går? Om du vågar?”, frågar jag.
”Jag har ju inga badkläder med mig, nej visst ja, så dum jag är. Det behövs ju inte. Ja låt oss prova”, säger Sara. Det trodde jag aldrig. Att hon ville följa med mig, en gammal gubbe, och nakenbada ensam.

Vi åker till mitt ställe. Kliver ur bilen och går in i huset. Nu verkar Sara lite mer tvekande. Jag klär av mig, står där helt naken. Jag ser hur hon tittar på mig, ser ner på det jag har mellan benen. Tveksamheten lyser i henne, men även intresse. Jag går fram till henne.
”Jag vet att det är lite konstigt första gången så här”, säger jag, ”låt mig hjälpa dig”. Jag tar tag i hennes topp och drar den sakta upp. Hon följer med och sträcker upp armarna. Jag kramar om henne lite lätt och knäpper samtidigt upp hennes bh bakom ryggen. Låter den falla till marken. Hon har ett par ganska små, men så delikata bröst att jag måste smeka dem. De är mycket sköna i mina händer. Sara tittar bara på mig, gör ingenting, men jag hör en liten nästan omärklig suck, andhämtning, när jag smeker hennes bröst.
Jag sätter mina händer på hennes höft, tittar på henne. Hon nickar. Jag tar det som ett tillstånd att dra av henne shortsen. Hon har en mycket söt spetstrosa, döljer inte mycket. Är den lite våt i grenen? Ser på henne igen och drar sakta ner trosan. Ser samtidigt att hon är helt rakad, inte ett hårstrå.
Nu är vi båda helt nakna. Att klä av Sara var mycket upphetsande, jag har ett ordentligt stånd, kan inte hjälpa det. Sara tar ett steg framåt, höjer sina armar och kryper in i min famn. Länge står vi bara där. Håller om varandra. Lite obekvämt med mitt stånd, men efter en stund lägger det sig mellan hennes ben och vi kommer ändå närmare varandra.
”Kyss mig!”, beordrar Sara. Jag böjer mig fram, låter mina läppar nudda hennes. Först en lätt puss. Sedan alltmer med öppna läppar. Vi hånglar, låter tungorna leka, smakar på varandra. Jag känner hur Sara för ner sin hand och greppar min kuk. Samtidigt har mina händer gått på upptäcktsfärd över hennes kropp. Hon för min penis lätt över sin slidöppning. Det känns skönt, halt, hon måste vara våt. Lika kåt som jag är nu.
Tätt omslingrade förflyttar vi oss in i sovrummet. Sara lägger sig ner, särar på benen och äger ”Kom, kom in i mig. Jag vill ha din påle i mig, vill känna hur den fyller mig. Jag är så våt, kom in i mig”. Jag kryper upp mellan hennes ben, riktar in mig mot hennes lockande öppning. Hon ser så trång ut, kommer jag att få plats?
Sakta kommer mitt ollon in mellan hennes villiga läppar, delar på dem och sedan sluter de sig om min kuk. Sakta, vill inte gå för fort fram, tränger jag in i Sara. Längst inne vilar vi båda en stund, tills Sara börjar röra på sig. ”Vill bli knullad, vill bli ordentligt tagen, nu, vill att du kör in och ut hårt i mig. Måste få känna din grova kuk i mig, hur du fyller mig med kuken och sedan med din sperma. Älska med mig, knulla mig”, Sara är en pratare när hon älskar. Ju fler snuskiga ord desto bättre.
Hennes fitta är gudomlig. Tänk att denna lilla blyga varelse blir en sådan tokig kåt kvinna! Helt underbart. Jag kör in och ut i henne, kan inte klara så länge, måste få spruta. Jag känner hur det drar ihop sig i pungen, hur hela apparaten gör sig beredd att släppa i väg min sats i hennes fertila fitta. Jag kommer i flera sprut långt inne i henne.
Sara hann inte få någon orgasm, så jag går ner och börjar slicka henne. Känner att hon svarar så fantastiskt på min behandling. Är nog inte långt borta. Och så, med ett vrål ”JAA, NUUU, slicka mig, knip om mina vårtor, slå mig, vill känna dina händer på mig, slicka, slicka. Jaaa,, Jaaa…” skriker hon ut sin orgasm.
Länge ligger vi bara där bredvid varandra. Smeker varandra helt lätt. Hon har fantastiska fingrar och händer. När hon sedan tar och börjar slicka min kuk, ollonet, blir jag hård igen. Då lägger hon mig ner och sätter sig ovanpå, vill rida. Först långsamt, njutningsfullt, sedan mer som yster galopp. Hon gnider sig på klittan under tiden och jag leker med hennes små fina, fasta bröst. Efter en eon, känns det som, kan ingen av oss tygla oss, vi rider i ett vilt tempo, spränger fram över prärien, och kommer. Nästan samtidigt. Tror att Sara var först och när jag kände hennes kramper, hörde hennes vrål så kom jag också.
Vi sa att vi skulle ses mer, men sommaren tog slut och det rann ut i sanden. Får se om vi ses nästa sommar. Sara var en fantastisk kvinna, speciellt när hon släppte sin blygsel.
 
Toppen