Sommarstugan

lena706

Ny medlem
Kön
Man
Jag och min kompis Linda hade båda dåligt med pengar denna sommaren, vi ville trots det komma bort från stan lite..
Hennes föräldrar hade en liten stuga som inte låg så långt från stan, ca en timme med bil. Att bara komma bort ett tag skulle nog göra susen tänkte vi.
Vi packade bilen med mat och kläder och gav oss av. När vi kom fram var klockan ca 20. I huset var det lite råkallt för det var några veckor sen nån varit där. Men flinka fingrar tände Linda i kakelugnen. Vi satte på lite tevatten och knäppte på tv:n. Som vanligt på sommaren var det inte nåt att se!
Varför är det alltid så? Vi tog med oss tekopparna och satte oss på verandan. Sommarkvällen var inte så varm så teet gjorde oss gott.
”Varför bor man i stan egentligen?” sa Linda plötsligt… ”Tänk att få sitta så här varje kväll istället för i en torr lägenhet!”
”Här skulle man ju till och med stå ut med att vara singel! Finns så mycket att se, lukta på och lyssna på”
”Du har varit utan sex för länge” sa jag…
”Vadå, så länge sedan var det inte!”
”När var det då??”
”Beror på hur man ser det..” sa hon med ett flin på läpparna.
”Beror på vad då?” sa ja lite förvånat… ”Staven räknas inte!”
”Tänkte inte så.. det var förresten inte alls längesedan i så fall.” skrattade hon fram.
”Vill du veta vem som var den sista jag hade sex med?”
”Är det nån som jag blir förvånad över?”
”Det lär det vara! Maria!”
”VA, en tjej!? Trodde inte du var lagd åt det hållet??” Jag blev helt ställd.. hon har aldrig nämnt att hon gillade tjejer..
”Är väl kul att prova nåt nytt, eller hur?”
Jag tog en mun te och tittade på henne…
”Då får du ju ta och berätta lite då.. ” sa jag till henne.

Maria var en sån där tjej vi träffade då och då, snäll och trevlig men hon bodde en bra bit ifrån oss så det blev inte så ofta.
När vi väl träffades var det oftast fest för nån fyllde år eller liknande.
Linda berättade hur hon varit på just en sån fest, som jag tyvärr missade, och sovit över hos Maria.
Dagen efter hade de bara legat hemma och degat och kikat på tv. När Linda duschade hade Maria kommit in och utan att fråga klätt av sig och gått in till Linda i duschen. Där hade det smekt varandra och Maria hade slickat Linda till orgasm.

Hon berättade med stor inlevelse och passion.
Jag tog det sista av mitt te och ställde ner koppen på bordet. Det började bli lite småkallt.
Jag föreslog att vi skulle gå in men det tyckte inte Linda.
”Vi går en kort skogsrunda först så vi får upp lite värme, det är nog inte varmt inne än.”
Vi slängde på oss varsin jacka och travade i väg.
Vi gick tysta en ganska lång stund… jag gick och funderade på det hon just berättat. Att min bästa polare hade haft tjejsex kändes lite konstigt men samtidigt lite spännande..
”Var det bättre än kuk då?” frågade jag nyfiket.
”Är ju inte samma sak.. skönt på ett helt annat sätt liksom, svårt att beskriva… ”
Vi gick vidare på den lilla stigen. Skummningen började lägga sig och vi bestämde att vi skulle vända hemåt.
”Kommer du ihåg när vi var på midsommarfest hos Marre? Du vet när jag försökte få ihop det med Niklas. Minns du att jag och Marre var borta en stund på kvällen?”
”Ja.. ni gick och skulle hämta nåt.. ”
”Japp.. det gjorde vi inte.. vi var bara ute i skogen och hånglade.. ” hon skrattade… ”Det var första gången jag kysste en tjej.. Har du kysst en tjej nån gång?”
”Inte med tungan.. vi har ju pussats du och jag men inte på det sättet” svarade jag.
Hon stannade till och såg ut att fundera.. sen log hon med sitt söta leende..
”Kom hit och gör det då!”
Hon blundade och putade med läpparna.. jag fick lite halvpanik.. men samlade mig och gick fram till henne, la mina händer på hennes kinder och mina läppar mötte hennes.
En lång djup tungkyss avslutades med ett smack… hon tittade på mig.. jag på henne..
”Är du redo att prova ?” sa hon samtidigt som hon smekte mig på skinkan..
Jag bara tittade på henne, la min hand på hennes skinka och lät den glida upp för hennes rygg….
”Nu går vi hem” sa jag..

Vi nästan småsprang hem, sa inte ett ord.
När vi kom över krönet såg vi den lilla stugan, den såg så fridfullt ut.. inga grannar, inget vägbrus.. bara skog.
När Linda låste upp den gamla dörren kollade jag in hennes häck.. hennes fina former visste jag om, jag har ofta varit avundsjuk på henne för hennes kropp.
Hon har en sån där häck som är så lagom stor.. inte för stor med fina former.
Tog tag i hennes häck och klämde till …”Får vi komma in snart eller?”
”Jaja, bara jag får upp det här jädra låset!”
När vi kom in i storarummet, som även var sovrum när det var kallt, slog värmen från kakelugnen mot oss. Jag bara älskar den värmen… den är mycket bättre än elvärme!
”Här är ju rena bastun” sa Linda… ”Perfekt för att vara naken! Kom hit får jag klä av dig”
Jag slängde av mig jackan och gick fram till henne.
Hennes klänning visade inte så mycket av hennes kropp men jag hade sett henne naken förut. Dock hade jag inte tänkt på henne på det sättet jag gjorde nu..
Jag ställde mitt tätt intill henne och vi kysstes återigen.. hennes händer tog sig in under min tröja, den åkte av i ett nafs.. vet inte hur det gick till men det kändes som våra läppar aldrig lämnade varandra. Min BH var hon snabb att plocka av.. hennes varma händer masserade mina bröst…
Plötsligt tog hon ett steg tillbaka och vände sig om , jag fattade vinken och knäppte upp hennes klänning.
Den föll till golvet och jag tryckte mina bröst mot hennes rygg. Jag nafsade henne lite på halsen och lät mina händer smeka henne utanpå BH:n
Hon stönade lite och jag fortsatte smeka henne ner över magen, runt på häcken, tillbaka till magen och slutligen lät jag ett finger glida utmed hennes trosor…
Med ett stön la hon huvudet bakåt så jag kom åt att kyssa henne..
Hon drog ner sina trosor och så tog hon framför mig, helt naken.. ”Din tur” sa hon..
Jag drog ner min kjol och trosor i ett svep.
Vi möttes återigen i en kyss, jag kände hennes händer över min häck.. hon klämde och smekte den för att sedan låta ena handen smeka min mus.
Jag stönade högt och var nu heltänd!
”Lägg dig på bordet” beordrade jag..
Hon la sig på rygg med benen ner för kanten. Jag gick fram till henne och gav henne en puss på munnen.
”Nu ska vi se om jag kan slicka fitta lika bra som Maria” viskade jag i hennes öra.
Jag kysste hennes bröst samtidigt som jag lät en han leta sig ner till hennes mus. Lite trevade började jag massera henne. Hon var redan riktigt våt.
Själv gillar jag när man smeker med ett finger och låter det glida utmed öppningen ett par gånger och sedan in i mig.. så jag tänkte jag provar samma sak.. Det var en klar succé!
Ett långt stön sa mig att det att hon gillade det med! Jag släppte henne och placerade mig så jag kom åt att slicka henne.
Jag tryckte in min tunga i henne och lät den glida ut och in lite.. lekte lite med henne och körde samtidigt in ett finger i henne.. det blev visst för mycket för henne och hon skrek ut en lång härlig orgasm…
”Redan färdig? Jag fick ju knappt börja öva!” sa jag retfullt..
”Du behöver ingen mer övning.. det där gör du så bra som det är” sa hon med kåta ögon…
Hon flyttade undan soffbordet och vek ut bäddsoffan.
”Kom nu till Linda” sa hon och la sig ner i sängen.
Jag la mig mitt emot henne och hon började genast smeka mig och kyssa mig.. hennes händer var överallt! Märkte knappast att hon tryckte in ett finger i mig..
Hon lekte med mig en stund och sedan satte hon sig bakom mig höll mig om ryggen och smekte sig ner över min mage..
Återigen tryckte hon in fingret i mig, nu pullade hon mig ganska hårt.. ”Du vill bra gärna bli slickad nu va” viskade hon i mitt öra…
Jag la mig helt på rygg igen och särade på benen. ”Visa vad du och din tunga kan nu då!” Sa jag …
Hon la sig till rätta mellan mina ben och började använda sin tunga.. fan vad skönt det var!
Jag blev helt borta och kan inte minnas vad hon gjorde.. bara att det var skönt!
När jag kände att jag var på väg att komma så puttade jag bort henne.. ställde mig på knä.
”Smek mig sista biten” sa jag.
Hon ställde sig på knä bredvid mig och tog mitt ena bröst i munnen samtidigt som hennes högerhand masserade min fitta…..
Efter en kort stund möttes vi i en tungkyss som varade genom hela min orgasm….
Jag sjönk ner och hon drog ur sitt finger ur mig..

Jag tror vi somnade på en gång.. hårt hållande om varandra…

///L


ja, jag är tjej.....
 

Hannih

Ny medlem
Kön
Man
å herregud, det där är verkligen nåt jag skulle vilja testa. om inte annat så gör det mig förbannat jävla kåt att fantisera om det!

Att fantisera är bara nyttigt! ;)
 
Toppen