SonPari

BMRM

Medlem
Kön
Man
Satt och läste gamla trådar, SonPari var ju ändå vettigast av alla!
Undrar vad hon har för sig :)

BMRM - en av många pseudonymer på detta forum!
 

1986

Medlem
Kön
Man
Om jag inte minns fel så blev hon avstängd... varför vet jag inte.

En som däremot borde bli avstängd är föregånde skribent!
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
hon blev avstängd för att hon sa vad hon tyckte. Hon ansågs vara för aggressiv i sitt argumenterande. Förvisso var hon aggressiv, men visst fan hade hon rätt.

__________________________
Masturbation for Salvation
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hon bad att bli 'avstängd', att hennes nick skulle tas bort, kul typ.



Smisk, Känslan som sitter i!
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Precis, hon diskuterade ju inte seriöst utan kallade andra "särbarn" "idioter" mm, så det är ju inte så konstigt att hon bannades.
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Hahaha... levande legend!! Looo000000OOOOO000L^^

Om man mailar och vill bli borttagen så kommer det stå typ N/A "deleted blabla..." ?

Sen tycker inte jag att det är så konstigt att man drar. Folk va ju helsjuka här redan innan, kolla bara nu "ordningmakten" verker helt satt ur funktion. Fukcing Goaten/Goatie härjar ju som pesten!
 

apelsinjuice

Ny medlem
Kön
Man
Jag upplevede bara att Sonpari var ärlig. Dem hon kallade för "särbarn" och "idioter" förtjänade sina titlar. Önskar att hon var här och tryckte åt goatsiee lite. Det är inte kul med folk som återpublicerar bilder från rotten.com.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Som jag mins det så var väl SonPari helt ok, men blev något bitter någonstanns på vägen. Så vissa av oss minns väl den goa som var, andra den glåpordskastande.
 

SOLO

Medlem
Det var jag som spærrade henne, och de som anser att hennes omfattande trakasserier av enskilda personer och osakliga kritik hør hemma på detta forum uppmanas att tænka till. Alla med det beteendet ska definitivt bort från vilket forum eller community som helst. Det skrider næmligen mot Sveriges lag.
 

SOLO

Medlem
Ja, alla lagar ær inte bra, men att sæga att det borde vara tillåtet med trakasserier av enskilda skulle jag gærna høra ett vettig anledning till.
Dessutom tillfør det inget att skriva att allt och alla ær skit.
Då kan man ju føreslå førændringar, vilket SonPari gjorde gællande spamskyddet, men det ræcker med att sæga till några ggr. Vi vill ju gærna ha spamskydd, men då vi inførde det fick vi ænnu mer skit, før att folk ville skriva mkt och ofta, oavsett vilken nivå vi hade skyddet på, sen ær inte spammande så stort problem, inte många som klagat iaf. Men framfør gærna klagomål, på rætt tråd.
 
Toppen