Sova naken?

Sover du naken

  • Ja

    Votes: 58 89,2%
  • Nej

    Votes: 7 10,8%

  • Total voters
    65
  • Poll closed .

Wet

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Vi är två personer med olika åsikt. Jag hävdar att en vuxen människa sover naken. Punkt. Motparten har motsatt åsikt. Vem har rätt, enligt forumet?
(”Avrunda” till det svar som passar bäst)
 

gmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Misstänker att detta är en smaksak som så mycket annat. Varför skulle det vara obligatoriskt att sova naken för att man är vuxen?
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Endast kallingar, men på senare år har det blivit mer o mer helnaken. Frun sover alltid i bara trosor. Kanske hon har en stor t-skirt på sig en stund om det är lite kyligt tills hon värmt upp sängen. Jag kan inte minnas den dag jag senast hade pyjamas på mig...
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Kroppen både sväller och svettas när man sover så det är MYCKET bra att sova naken
 
  • Gilla
Reactions: Wet

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kroppen både sväller och svettas när man sover så det är MYCKET bra att sova naken
Om man ska hårddra så är nog att sova i enbart kallingar också att anses sova naken. Jämfört med att sova i långärmad och långbent pyjamas i alla fall. Eller i nattlinne. Jag väntar på att läsa hur kvinnorna som hänger här på forumet gör...
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Sover naken , gjort så sedan tonårstiden . Minns att om jag sov i samma rum som andra, lade mig i kalling tif av under täcket , lade kalling under kudden o tog på när ja vaknade , så jag gick upp i kallingar
 
Toppen