Sova naken?

Sover du naken

  • Ja

    Votes: 58 89,2%
  • Nej

    Votes: 7 10,8%

  • Total voters
    65
  • Poll closed .

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Lite olika ensam oftast naken är man tex hemma hos syrran så har man på sig lite mer. Tror inte att hon eller hennes barn vill se morbror helt naken. Det är ju inte heller nakna man får se deras bröst men släkten tänder mig inte.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Lite olika ensam oftast naken är man tex hemma hos syrran så har man på sig lite mer. Tror inte att hon eller hennes barn vill se morbror helt naken. Det är ju inte heller nakna man får se deras bröst men släkten tänder mig inte.
:D Du slår alla rekord. Vad än trådarna handlar om så får du in dina syskon, kusiner och resten av släkten.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
:D Du slår alla rekord. Vad än trådarna handlar om så får du in dina syskon, kusiner och resten av släkten.
Jag tycker många av er här har en lite hånande attityd mot Amadeus. Vi skriver väl alla om våra erfarenheter, kanske vi skarvar lite extra ibland, men om man har mest minnen där familjemedlemmar finns med på något sätt så blir det ju så. Sen att man upprepar sig i olika trådar med ofta liknande händelser, så får det bli så.
Vi behöver ju inte sjunka så lågt att det nästan blir mobbing....
 
O

openmindedXXX

Gäst
Sover alltid naken, gjort det sen jag var runt 10 års åldern.
Träffat en del kvinnor som haft allt från nattlinne till trosor eller andra speciella sovkläder. Men ofta har dom gillat o vara nakna, när dom väl testat.
Jag tycker det är konstigt o ha kläder i sängen o sen täcke. Såklart kan det finnas undantag, om man fryser kanske eller sover över hos främlingar o liknade.
 

Arne02

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har vid ett tillfälle sovit naken utan täcke och hade Skype igång med autoanswer, kameran mot mig i sängen, Det var på uppdrag av en master.
 
  • Gilla
Reactions: Wet
Toppen