Sover du naken?

Sover du naken? Dvs totalt naken.

  • Tjej under 50 år Ja!

    Votes: 1 2,1%
  • Tjej över 50 år Ja!

    Votes: 3 6,3%
  • Kille under 50 år Ja!

    Votes: 13 27,1%
  • Kille över 50 år Ja!

    Votes: 25 52,1%
  • Tjej: nix

    Votes: 1 2,1%
  • Kille; nix

    Votes: 5 10,4%

  • Total voters
    48

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kompletterar min tidigare omröstning
Din omröstning är inte vetenskapligt korrekt, då den inte har alla svarsalternativ och inte någon definition om vad 'naken' innebär. Är det med eller utan pyjamas? Om man bara sover i kallingar/trosor är man naken då? Om man bara har en t-shirt på sig vad är man då?... etc.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Sover alltid naken , gjort så sedan unga tonår. Om jag sov över som yngre tog jag av under töcket o lade kallingar under kudden, eftersom jag alltid vart morgonpigg, tog man på i gen innan andra gick upp , vaknade .
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tack för kommentar. Naken = totalt klädfri
Tack för informationen.
Själv sover jag både ock. Ibland naken, ibland med kallingar på, men ytterst sällan med något mera. I båten kan det hända att jag även tar på en t-shirt då det kan vara lite väl kyligt ibland.
Jag har haft problem av och till med svamp i ljumskarna och då är det inte att rekommendera att sova naken. Hud mot hud främjar svampen, så kallingar av bomull som håller pungen borta från låren, samtidigt som de funkar som skydd i ljumsken är bra. Men visst är det skönt att sova naken och ibland vakna med stånd där inget hindrar kuken från att växa fritt....!
 
Toppen