sover

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Sover oftast naken.
Händer ibland (rätt ofta) att man inte kan sova..då hjälper det med att smyga upp till datorn och Ona en stund...resten kan man ju gissa...den som kan!
 

_iceman_

Ny medlem
Kön
Man
hur sover du??

naken eller inte????

hur ofta har du onanerat när du inte kunde somna?????


puss på...


Sover gott om natten
Oftast i kallingar, men me dej vid min sida så e jag näck! ;)
Det händer nog imellanåt att man smeker av den innan.

Puss å smek på dej! ;)
 

del

Ny medlem
Kön
Man
De är väldigt blandat om jag sover med eller utan spelar inte så stor roll
Men har varit många gånger man har vridit å vänt på sig i sin kåthet :) då är de bara att gå upp sätta sig vid datorn å se om de är någon annan man kan kåta upp :)
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
hur sover du??

naken eller inte????

hur ofta har du onanerat när du inte kunde somna?????


puss på...


Naken nästan jämnt

Onanerar sällan på kvällarna men ofta på morgonen. Ibland på helgkvällarna då jag tagit ett glas eller två och blivit lite pilsk.
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
sover oftast naken

ibland händer det att jag inte kan somna på kvällen, antingen läser jag eller så onanerar jag, onanin gör mig mer avslappnad och jag sover alltid som bäst efter sex eller onani.
 

Lisa 26

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Sover ja och oftast naken om det inte är för kallt i rummet. Vissa perioder som ni nog förstår behövs det trosa på.

Svårt att sova ja och börjar man då fanisera krävs det oftast lite smek och pill sen somnar jag skönt....:love:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hur sover du?? gott?! mindre gott.. beroende på livet

naken hemma, pyjamasbyxor borta

hur ofta har du onanerat när du inte kunde somna 3-7x i veckan


puss på..dig sj skeda!
 

Anette

Medlem
Kön
Kvinna
Brukar göra det innan jag somnar. Får de skönaste orgasmerna när jag är trött. På morgonen är det mer "komma så fort som möjligt"-läget. Ibland vaknar jag mitt i natten och börjar, men somnar om. Det är skön, fast jag inte kommer.
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Här sovs det naket i regel.
Värre är det med onani i sängen. Men det är för tt man klarar av den saken innan man lägger sig.
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Sover nästan aldrig naket om man inte räknar kallingar vilket jag oftast har på mig under sömn. Nån gång händer det helnäck. Men på vintern kan jag ha lite mer på mig.
 
Toppen