Sovkläder!?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Kan sova hursomhelst var som helsthur som helst.
men helst naken i min säng.


Smisk, Känslan som sitter i!
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Kläder och sömn går inte ihop!
Naken = självklart

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag sover alltid naken hemma men om jag hälsar på hos kompisar el liknande så får det bli med kalsonger. Kan bli pinsamt om täcket inte täcker... ;)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Sover oftast naken, möjligtvis i ett par trosor om något. Känns mycket konstigt att sova med kläder när man blivit van att sova utan.

pantyman:

Det har jag bara på med i början av förförelsescenen, har vi väl kommit ner i sängen är det inga kläder som gäller...;)
 
Kön
Man
Rödluvan:

Jag håller med dig om att det känns konstigt och instängt att ha något på sig om man är van att sova utan underplagg. Det blir också för svettigt att ha underplagg på sig. Och att sova i t-shirt är uteslutet. Det kommer bara på tal om man sover i sovsäck när man tältar.

Det är också skönt att vara utan underplagg när man ligger och onanerar innan sömnen.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker mest att det är mycket skönt att vakna naken, låta händerna vandra över kroppen, ner mellan benen. Vanligt sätt att vakna på helt enkelt, brukar oftast vakna med en pirrande känsla som jag gärna gör någonting åt innan jag stiger upp!

Ytterligare ett skäl till att sova naken med andra ord!
 
Kön
Man
För inte så länge sen var jag tvungen att gå upp mitt i natten och runka. Satte t o m på datorn och runkade till bilder. När jag vaknade på f.m var jag lika kåt igen och runkade. Så visst Rödluvan, jag håller med dig om att det också är skönt att onanera efter sömnen. Och speciellt när man drömt något sexigt.
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Originally posted by pantyman

inga tjejer som sover i söta fina nattlinnen?

Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar

Kan inte säga att det är någon vana att ha nattlinne.. brukar oftast sova i T-shirt+trosor (om det är kallt) eller naken (när det är varmt). Men jag har faktiskt ett "nattlinne". Eller rättare sagt, det är överdelen till något slags baby-doll pyjamas som mitt ex gav mig i present. Den har form ungefär som ett förkläde, dvs den täcker framsidan en bit ner på låren. Den är mycket kortare bak, så att skinkorna blir helt bara. Det skulle höra ett par trosor till, men de tyckte mitt ex. var onödiga, och slängde [:0]

Litet kul att ha, ibland :oops:[:eek:)][:cool:]
 

galen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by runkaärskönt

För inte så länge sen var jag tvungen att gå upp mitt i natten och runka. Satte t o m på datorn och runkade till bilder. När jag vaknade på f.m var jag lika kåt igen och runkade. Så visst Rödluvan, jag håller med dig om att det också är skönt att onanera efter sömnen. Och speciellt när man drömt något sexigt.

nästan skönare att runka precis innan man ska sova då:) iaf jag slocknar fortare då och sover extra gott

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Naken *ler* varför ha en massa kläder....
Varma täcken är ett måste..
Tänk att glida ned under satänglakanen helt naken... mmm
 
Toppen